۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۳۸۱۲۱

ندای رسا هفته نامه شد

خبرگزاری رسا ـ ترتیب انتشار دو هفته نامه ندای رسا، بر اساس مصوبه جلسه سیزدهم شهریورماه 91 هیئت نظارت بر مطبوعات کشور به هفته نامه تغییر کرد.
نداي رسا

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ترتیب انتشار دو هفته نامه ندای رسا، بر اساس مصوبه جلسه سیزدهم شهریورماه 91 هیئت نظارت بر مطبوعات کشور به هفته نامه تغییر کرد.

 

بر اساس این گزارش این هفته نامه نخستین نشریه ای است که به صورت ویژه نسبت به اخبار حوزه علمیه خوزستان اهتمام ورزیده است و در نظر دارد در آینده بخش عربی این هفته نامه را نیز راه اندازی کند.

 

هم اکنون صفحات حوزه و دانشگاه، فرهنگی - اجتماعی، اقتصادی ورزشی، گزارش، سلامت خانواده، علم و فناوری و اخبار در این نشریه تعبیه شده است.

 

این نشریه تاکنون یکصد پیش شماره داخلی و 28 شماره رسمی را به زینت چاپ مزین کرده است که در برخی موارد تعداد صفحات تا 16 صفحه و شمارگان آن به ده هزار نسخه رسیده است.

 

گستره توزیع و فعالیتی ندای رسا در استان خوزستان بوده که با رویکرد خبری تحلیلی درصدد انجام رسالت رسانه ای خود برآمده است.

 

شایان ذکر است علاقه مندان به دریافت این هفته نامه می توانند با تماس تلفنی به شماره های 5542557، 5538166 و 5530333 با پیش شماره 0611 اشتراک گرفته و یا با مراجعه به سایت این نشریه به نشانیnedayerasa.ir  نسبت به دریافت اخبار و یا فایل pdf آن اقدام کنند.

 

گفتنی است این هفته نامه به صاحب امتیازی و مدیر مسؤولی حجت الاسلام و المسلمین سید علوان نجاتی موسوی از اساتید حوزه علمیه اهواز و سردبیری حجت الاسلام پیمان علی نژاد مسؤول بخش فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در 8 صفحه و در تیراژ 3000 نسخه، دوشنبه ها به چاپ می رسد./ 945/پ202/ق

ارسال نظرات