۲۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۱۳۸۳۷۵
رییس مجمع علمای شیعه پاکستان:

مردم با پیروی از روحانیت به ثبات پاکستان کمک کنند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع علمای شیعه پاکستان اتحاد را تنھا راہ نجات و اقتدار مسلمانان جھان خصوصا مسلمانان پاکستان دانست و گفت: مردم با پیروی از روحانیت به ثبات کشور کمک کنند.
حجت الاسلام سيد ساجد علي نقوي



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی، رییس مجمع علمای شیعه پاکستان در جمع شیعیان این کشور با اشارہ به نابسامانی موجود در وضع داخلی پاکستان تاکید کرد: تروریسم جهانی به بھانه اختلافات مذھبی قصد نابودی پاکستان را دارد.


وی با بیان این که ھیچ وقت در پاکستان بین شیعه و سنی درگیری نبودہ است اظھار داشت: کشتار شیعیان توسط گروہ ھای افراطی و مورد حمایت استکبار جھانی صورت می گیرد و آنان به ھیچ دین و مذھبی پایبند نیستند بلکه امنیت داخلی کشور را ھدف گرفته اند.


نایب رییس ھمبستگی ملی پاکستان تنھا راہ نجات کشور از بحران موجود را اتحاد تمام ملت پاکستان دانسته و بیان داشت: ھمه با اتحاد و ھمدلی توطئه دشمنان اسلام و مسلمانان را خنثی سازند.


وی با تاکید بر این که علما و روحانیت می تواند در این خصوص نقش بھتری ایفا نمایند از عموم مردم خواست که با پیروی از رھنمودھا و دستورات روحانیت ثبات و آرامش در کشور را فراھم کنند.


حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی در پایان ابراز داشت: من با رھبران مذاھب مختلف در ارتباطم و ھمه از وضع موجود و کشتار شیعیان در پاکستان رنج می برند و این نشان گر عدم اختلاف مذھبی در پاکستان است. / 988/ب902/ک
 

ارسال نظرات