۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۱۳۸۵۷۷
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان خواشتار شد:

سفیر آمریکا از پاکستان اخراج شود

خبر گزاری رسا ـ رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان ساخت فیلم ضد اسلامی در آمریکا را به شدت محکوم کردہ و از دولت پاکستان خواست که سفیر آمریکا را از خاک این کشور بیرون کند.
حجت الاسلام راجہ ناصر عباس جعفري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در یک کنفرانس خبری، ساخت و نمایش فیلم ضد اسلامی و توھین آمیز علیه رسول اسلام(ص) را خلاف ارزش‎ھای اخلاقی و مذھبی دانست.


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به این که فیلم موھن به ساحت مقدس رسول اسلام(ص)  خشم مسلمانان جھان و پاکستان را به دنبال داشته گفت: چنانکه در لیبی با کارکنان آمریکا برخورد صورت گرفت در پاکستان نیز صورت باید بگیرد، چون کارکنان سفارت آمریکا پیش از این که کارمند سفارت باشند جاسوس آمریکا در این سرزمین اند.  

  
وی با بیان این که آنان به بھانه آزادی بیان به پیامبر اسلام(ص) اھانت و به امت خداجوی مسلمان ستم کردہ اند اظھار داشت: آمریکا در چند سال اخیر بارھا مقدسات مسلمانان را نادیدہ گرفته و الان زمان مقابله با این اھانت‎ھا فرارسیدہ است. 


حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری، سفیر آمریکا را به دلیل خیانت ھای کشورش فردی منفور در جامعه پاکستان خواند و گفت: آمریکا کشوری خائن به تمام ملت‎ھای جھان است و برای تامین منافع خود و اسرائیل کشورھای زیادی از قبیل پاکستان، افغانستان ، عراق و سوریه را به خاک و خون کشیدہ است./988/ب912/ک 

ارسال نظرات