۲۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۴۲۸۰۴

عیادت نخست وزیر عراق از یکی از علمای این کشور

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر عراق از آیت الله محمد باقری ناصری که روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت، عیادت کرد.
عيادت نخست وزير عراق از آيت الله ناصري عيادت نخست وزير عراق از آيت الله ناصري عيادت شيخ عبدالحليم الزهيري از آيت الله ناصري عيادت نخست وزير عراق از آيت الله ناصري آيت الله شيخ محمد باقر ناصري از علماي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نوری المالکی، نخست وزیر عراق، امروز در بیمارستان شهید غازی الحریری بغداد حضور یافت و از آیت الله شیخ محمدباقر ناصری که روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، عیادت کرد.

 

حجت الاسلام شیخ عبدالحلیم الزهیری، مشاور نخست وزیر عراق نیز در این دیدار حضور داشت و جویای وضعیت جسمانی این عالم عراقی شد.

 

کادر پزشکی آیت الله ناصری آخرین وضعیت جسمانی وی را به نوری المالکی گزارش دادند. نخست وزیر عراق نیز برای شفای عاجل این عالم دعا کرد و اظهار داشت که پیگر وضعیت درمان وی خواهد بود.

 

شیخ محمد باقر ناصری نیز از نخست وزیر عراق به دلیل این عیادت تشکر کرد.

 

خطیب جمعه سابق ناصریه عراق بر روی تخت بیمارستان نیز از اهتمام به مشکلات ملت دریغ نکرد و از نوری المالکی خواست توجه ویژه ای به شهروندان جنوب عراق که ظلم و ستم بسیار فراوانی از سوی نظام دیکتاتوری صدام متحمل شد، داشته باشد.

 

آیت الله شیخ محمد باقر ناصری از علمای عراق و خطیب جمعه سابق ناصریه این کشور که به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های بغداد بستری شده بود، روز گذشته به علت خونریزی داخلی از ناحیه سر تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

وی دو ماه پیش در لندن از ناحیه قلب مورد عمل جراحی قرار گرفته بود که روز شنبه به دلیل وخامت حال جسمانی در بیمارستان شهید غازی الحریری بستری شد./980/ب901/ک

ارسال نظرات