۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۱۴۴۶۹۵
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان:

آمریکا از برپایی حکومت های اسلامی به محوریت ایران وحشت دارد

خبرگزاری رسا - رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به تلاش آمریکا برای الگو قرار دادن برخی کشورهای اسلامی، تاکید کرد: آمریکا از برپایی حکومت های اسلامی به محوریت ایران وحشت زده است.
حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفري


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری، رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرگزاری اناتول ترکیه بر نفرت شدید ملت پاکستان از آمریکا و استکبار جهانی تاکید کرد.


حجت الاسلام جعفری با بیان این که ما حامی همه حکومت ھای اسلامی استکبار ستیز ھستیم، گفت: آمریکا از برپایی حکومت اسلامی به محوریت جمھوری اسلامی ایران وحشت زدہ است و لذا در تلاش است تا دیگر دولت‎ھا را به عنوان الگوی حکومت اسلامی معرفی کند.


وی از مواضع عربستان سعودی در قبال کشورهای اسلامی به شدت انتقاد کرد و افزود: عربستان سعودی و آمریکا بیشترین ضربه های کشندہ را به رگ‎ھای حیاتی کشور پاکستان وارد کردہ اند.


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به فعالیت‎ھای غیر مجاز قدرت ھای بیگانه در بسیاری از مناطق پاکستان از جمله بلوچستان، تاکید کرد: نا امنی، قتل عام شیعیان و ایجاد ترس و وحشت در کشور، نتیجه رفاقت و ادامه ارتباط با آمریکا است.


وی خاطر نشان ساخت: گروھک تروریستی طالبان و القاعدہ همه فرقه های اسلامی را بدون استثنا مورد هدف قرار می دهند، این گروھک‎ها، تربیت یافته استکبار جھانی برای مخدوش ساختن چھرہ واقعی اسلام به شمار می آیند.


وی افزود: کشتار بیگناھان در اسلام جایز نبودہ و تمام فرقه اسلامی و غیر اسلامی مخالف این اقدام تروریستی هستند./988/ب902/د 

ارسال نظرات