۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۴۴۷۳۰
رییس مجمع علمای شیعه پاکستان:

نسل کشی مسلمانان میانمار نشان دهنده رسوخ اسلام در پیکر کفر است

خبرگزری رسا - رییس مجمع علمای شیعه پاکستان قتل عام و آوارہ شدن مسلمانان میانمار و سکوت مجامع بین المللی نسبت به این جنایت ها را محکوم کرد.
حجت الاسلام سيد ساجد علي نقوي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی، رییس مجمع علمای شیعه پاکستان با صدور بیانیه ای کشته و آوارہ شدن ھزاران مسلمان میانمار را به شدت محکوم کرد.


در این بیانیه آمدہ است: نسل کشی مسلمانان توسط بودائی‎ھای افراطی در بھار بیداری اسلامی نشان از رسوخ روح اسلام در پیکر کفر و استکبار جھانی است، پیروان مذاھبی که از مبارزہ عقلی و منطقی با نفوذ افکار و عقاید اسلامی احساس ناتوانی می کنند با استفادہ از ابزار خشونت آمیز، قصد جلوگیری از انتشار این دین را دارند.


رییس مجمع علمای شیعه پاکستان، نسل کشی و آتش زدن خانه ھای مسلمانان میانمار را نمونه ای از درندگی دشمنان اسلام دانست و ابراز داشت: نگاہ مسلمانان ستم دیدہ جھان به سازمان کنفرانس اسلامی و کشورھای اسلامی است تا جلوی این جنایت ها را بگیرند. 


وی تاکید کرد: کشته شدن صدھا تن، آوارہ شدن 22 ھزار مسلمانان و تجاوز به زنان و کودکان در درگیری ھای اخیر میانمار و سکوت مجامع بین المللی در قبال این جنایت ها تاسف انگیز است. سکوت مدعیان حقوق بشر و سازمان امنیت جھانی نشان از سیاسی شدن اھداف به جای ارزشی بودن است. 


حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی اظهار داشت: آمریکا، کشورھای غربی و دیگر کشورھای که در مسأله سوریه، آزادی و امنیت مردم را بھانه کردہ اند از سیاست معیار دوگانه استفاده کرده و نسبت به نسل کشی مسلمانان سکوت اختیار کرده اند./988/ب902/د  

ارسال نظرات