۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۱۴۵۵۵۶

مراسم ارتحال مدیر حوزه علمیه وثیقه هند در قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم درگذشت خطیب جمعه و مدیر حوزہ علمیه وثیقه ھند، امشب با حضور علما و طلاب حوزه های علمیه در حسینیه ابوالفضل (س) قم برگزار شد.
تسليت/1

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم ارتحال حجت الاسلام تقی الحیدری، مدیر حوزہ علمیه وثیقه و خطیب جمعه شھر فیض آباد ھندوستان، امشب با حضور علما، روحانیون و طلاب حوزه های علمیه در حسینیه ابوالفضل(س) قم برگزار شد.  

 

حجت الاسلام مراد رضا رضوی، رییس موسسه محبان ام الائمه، در این مراسم به ویژگی های علمی و معنوی این عالم اشاره کرد و گفت: وی ھموارہ در جهت اتحاد بین روحانیون و رھبران اسلامی می کوشید و از اختلاف پراکنی افراد نادان به شدت رنج می برد.

 

وی افزود: حجت الاسلام الحیدری از علمای غیرتمند و متکی به اهل بیت(ع) بود و از ابراز نیاز به سایر مردم خودداری می کرد.

 

حجت الاسلام رضوی از قاطعیت در رفتار به عنوان یکی دیگر از ویژگی های این عالم فقید یاد کرد و اظهار داشت: حجت الاسلام الحیدری در برخورد با خرافات جامعه همچون مقتدای خود یعنی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با قاطعیت رفتار می کرد. سادگی و پرهیز از تجمل گرایی نیز از خصوصیات وی به شمار می رفت.

 

گفتنی است حجت الاسلام تقی الحیدری، مدیر حوزہ علمیه وثیقه و خطیب جمعه شھر فیض آباد ھندوستان روز یکشنبه و در سن شصت و شش سالگی بر اثر سکته قلبی دار فانی را وداع گفت./988/ب901/د

ارسال نظرات