۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۴۶۰۵۵
رییس مجمع علمای شیعه پاکستان؛

پاکستان در آتش استکبار و تروریسم می سوزد

خبرگزاری رسا - رییس مجمع علمای شیعه پاکستان از افزایش عملیات تروریستی و ترور شخصیت ھای شیعه در سراسر پاکستان ابراز نگرانی کرد .
حجت الاسلام سيد ساجد علي نقوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد علی نقوی، رییس مجمع علمای شیعه پاکستان، ادامه کشتار شیعیان و قتل عام افراد بی گناه توسط گروه های تروریستی وهابی در شهرهای مختلف این کشور را به شدت محکوم کرد.


وی در واکنش به ترور یکی از افسران شیعه، گفت: موج جدید کشتارھا سبب نگرانی شدید اقشار مختلف مردم و بی اعتمادی شهروندان به دولت شده است.

 

حجت الاسلام نقوی افزود: فراھم کردن امنیت کشور وظیفه دولت است، اما متاسفانه شاهد آن هستیم که از مردم عادی تا علما، روحانیون، سیاستمداران، حقوقدانان، دانشجویان، مسافران خارجی و حتی نیروهای امنیتی از حملات تروریستی در امان نیستند.

 

رییس مجمع علمای شیعه خاطر نشان ساخت: پاکستان به دلیل تسلط مزدوران استکبار و عوامل تروریسم در آتش می سوزد و دولت هیچ اقدام جدی برای جلوگیری از این جنایت ها انجام نمی دهد.

 

وی بر لزوم محاکمه عوامل ترور بلال حیدر، افسر شیعه و همراهان وی تاکید کرد و این حادثه را به خانواده وی تسلیت گفت و برای مجروحان این حادثه نیز آرزوی شفای عاجل کرد.

 

گفتنی است یکی از افسران شیعه پاکستان به نام بلال حیدر و دو تن از همراهان وی در حمله تروریستی به شهادت رسیدند و سی تن از شهروندان نیز زخمی شدند./988/ب902/د

ارسال نظرات