۲۳ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۴۶۷۷۱
نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

ایران با نظام ولایت فقیه از تحریم‎کنندگان شکست نمی‎خورد

خبرگزاری رسا ـ نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان، جمھوری اسلامی ایران را کشوری مقتدر و نیرومند دانست و تاکید کرد: ایران از بحران موجود به آسانی عبور خواھد کرد.
حجت الاسلام عقيل حسين خان


حجت الاسلام عقیل حسین خان نمایندہ مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مشھد مقدس در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا،
با اشارہ به نبرد تاریخی دو جبھه حق و باطل ابراز داشت: در یک سوی این جنگ نمایندہ خداوند متعال و در سوی دیگر نماینده شیطان قرار دارد.

 

وی با تاکید به این که در سال 61 ھجری قمری حسین ابن علی(ع) نمایندہ خداوند متعال بر روی زمین و در مقابلش یزید ابن معاویه نمایندگی شیطان را به عهدہ داشت اضافه کرد: در عصر حاضر امام راحل حضرت امام خمینی(رہ) و نیز رھبرفرزانه انقلاب امام خامنه ای بعنوان نمایندہ الھی در عالم ھستی اند و قدرت‎ھای استکباری در جبھه باطل و شیطانی قرار دارند.

 

این روحانی پاکستانی افزود: در این معرکه ھموارہ جبھه حق بر باطل پیروز است و این ھمان وعدہ خداوند متعال است که به بندگان صالح خود دادہ است.
    
حجت الاسلام عقیل حسین خان نظام ولایت فقیه را تنھا راہ نجات ملت مظلوم جھان دانسته و یاد آوری کرد: جھان از بی کفایتی نظام‎ھای مادی به ستوہ آمدہ است. 
 
وی با اشارہ به این که آمریکا ، اسرائیل و ھم پیمانانشان تمام توانایی خود را برای تنھا گذاشتن جمھوری اسلامی ایران بکار بردہ اند اما در واقع خودشان تنھا و درماندہ شدہ اند بیان داشت: نظامی که رھبرانش الھی و پشتوانه اش قدرت لایزال خداوند متعال باشد ھرگز درماندہ نمی ماند./988/ب911/ک
 

ارسال نظرات