۲۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۴۷۰۰۶

مجلس اعلای اسلامی عراق انفجارهای تروریستی در این کشور و جنایت صهیونیست ها در غزه را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ مجلس اعلای اسلامی عراق، انفجارهای تروریستی در شهرهای مختلف این کشور و همچنین حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.
مجلس اعلاي اسلامي عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور پیامی، انفجارهای تروریستی در این کشور و بمباران غزه توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: در حالی که در آستانه ماه محرم الحرام قرار داریم، دست پلید تروریست ها بار دیگر جان عراقی های بی گناه از مذاهب و قشرهای مختلف را مورد هدف قرار داد، سلسله انفجارهایی که روز گذشته در برخی استان های عراق رخ داد تنها یکی از طوفان های شر و ظلمی است که تروریست ها و منحرفان برای ایجاد فتنه در کشور استفاده می کنند.

 

مجلس اعلای اسلامی افزود: این مجلس و جریان شهید محراب، عملیات تروریستی علیه شهروندان را با شدیدترین الفاظ و کلمات محکوم می سازند و تاکید می کنیم که عراق به مواضع جدی مسؤولان دولت و رهبران امنیتی برای محاسبه نفس و تجدید نظر در استراتژی های امنیتی نیازمند است.

 

این مجلس ادامه داد: همه مسؤولان باید جهت ترسیم نقشه ای موفقیت آمیز برای درمان چالش های امنیتی که مورد استفاده تروریست ها است به شدت تلاش کنند و لانه های تروریسم را بر سر تروریست ها خراب سازند.

 

مجلس اعلای اسلامی عراق در بخش دیگری از این پیام به تجاوز جنگنده های رژیم اشغالگر به غزه اشاره کرد و اظهار داشت: مردم غزه نیز همزمان با انفجارهای تروریستی در عراق با جنایت خونینی از سوی صهیونیست ها مواجه شدند، این فاجعه را به مردم مقاوم غزه تسلیت می گوییم و از گروه های فلسطینی می خواهیم وحدت صف را حفظ کنند تا به صورت یکپارچه در برابر دشمن صهیونیسم بایستند و برای تحقق کامل حقوق مشروع ملت فلسطین و زندگی در سرزمین خود ثابت قدم بمانند.

 

در پایان این پیام آمده است: از خداوند متعال می خواهیم شهدای عراق و غزه را قرین رحمت خود سازد و به خانواده های شهدا صبر و پاداش مرحمت نماید و ما را در دفاع و یاری مظلومان و مستضعفان ثابت قدم قرار دهد.

 

گفتنی است در انفجارهای تروریستی روز گذشته در شهرهای مختلف عراق 19 شهروند کشته و 97 تن دیگر زخمی شدند.

 

همچنین در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تاکنون 17 تن به شهادت رسیدند./980/ب902/د

ارسال نظرات