۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۴۹۱۴۰
در مراسم بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز اسلامی هامبورگ؛

آخرین نتایج تحقیقات درباره تعیین اوقات شرعی در اروپا ارائه شد

خبرگزاری رسا ـ به مناسبت بزرگداشت پنجاهمین سالگرد تاسیس مرکز اسلامی هامبورگ کنفرانسی در محل این مرکز اسلامی با حضور علما و مبلغان مذهبی برگزار شد.
مرکز اسلامي هامبورگ استهلال هلال

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز اسلامی هامبورگ به مناسبت پنجاهمین سالگرد فعالیت این مرکز اسلامی کنفرانسی برگزار و به بررسی مسائل مربوط به تبلیغ اسلام و تشیع در کشور آلمان پرداخت.


در بخش اول این کنفرانس با حضور کارشناسان و هیات امنای مساجد آلمان و بیش از پنجاه نفر از روحانیون و مبلغان مذهبی فعال در این کشور در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی، رییس مرکز اسلامی هامبورگ به سخنرانی پرداخته و پس از آن نیز حجت‌الاسلام سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل که به عنوان مدعو در این کنفرانس حضور داشت سخنرانی کرد.


مدیران مراکز اسلامی سایر شهرهای آلمان مانند هانوفر، برلین، فرانکفورت نیز در این کنفرانس حضور داشته و درباره اوضاع و وظایف مبلغین به بحث و تبادل نظر پرداختند و به بیان تجربیات خود در زمینه تبلیغ اسلام پرداختند.


یکی از اصلی ترین موضوعات مطرح شده در این مراسم بحث تعیین اوقات شرعی در اروپا بود و کارشناسان اسلامی پس از دو سال تحقیق در این زمینه نتایج تحقیقات خود را در این کنفرانس ارائه کردند. قرار است بر اساس این نتایج تقویم اوقات شرعی تهیه و برای مراکز اسلامی فعال در اروپا ارسال شود.
/990/ب901/ک

ارسال نظرات