۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۴۹۸۲۰
شورای هماهنگی مسلمانان آلمان؛

دولت آلمان دست از نژادپرستی در قبال مسلمانان بردارد

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی مسلمانان آلمان در بیانیه ای نسبت به دیدگاههای نژادپرستانه مقامات آلمانی نسبت به دین اسلام اعتراض کرد.
اعتراض مسلمانان آلمان به نژادپرستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری دلوکال، شورای هماهنگی مسلمانان آلمان در بیانیه ای که روز چهارشنبه منتشر کرد اعتراض خود را نسبت به حاکم بودن تفکر نازیستی در میان مقامات آلمانی و تبعیض علیه مسلمانان این کشور اعلام کرد. دولت آلمان یک دهه است که به پرونده قتل 9مهاجر مسلمان رسیدگی نکرده است.


در این بیانیه آمده است: افتضاح دولت آلمان در عدم پیگیری ماجرای قتل این مسلمانان تنها یک اتفاق نیست بلکه حادثه ای عمدی است.


به گفته مقامات شورای هماهنگی مسلمانان آلمان، پلیس این کشور با نژادپرستی به پرونده قتل مسلمانان نگاه می کند، در آلمان یک دید منفی نسبت به اسلام وجود دارد و سعی می شود مسلمانان را بدنام کنند.


در ادامه بیانیه این شورا آمده است: ما از دولت آلمان می خواهیم که تفکر نازی موجود در میان مقامات و کارکنان دولتی را از میان ببرد. تمام مقامات و سیاستمداران مسئول در این زمینه باید متوجه عواقب احتمالی کوتاهی خود در شناسایی تروریست های راستگرایی که به مسلمانان حمله می کنند باشند.


ارول پورلو، سخنگوی شورای هماهنگی مسلمانان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: کسانی که امروز مسلمانان را به قتل می رسانند، فردا هر کس دیگری را که با آنان موافق نباشد به قتل خواهند رساند.


در بیانیه شورای هماهنگی مسلمانان همچنین از دولت آلمان خواسته شده است که حملات نژادپرستانه به مسلمانان در آمارهای رسمی ذکر شده و مقامات آلمانی از واژگانی مانند اسلامگرا و اسلامگرایی در مورد تندروهایی که خود را به اسلام و مسلمانان منتسب می کنند بپرهیزند./990/
ب902/ک

ارسال نظرات