۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۵۰۲۰۲
بر اثر انفجار در نزدیکی دو حسینیه در شمال عراق؛

9 عزادار شهید و 35 تن مجروح شدند

خبرگزاری رسا ـ بر اثر انفجار تروریستی در حسینیه های حضرت زهرا(س) و امام علی(ع) در شهر کرکوک در شمال عراق، بیش از چهل و چهار عزادار حسینی شهید و مجروح شدند.
انفجار تروريستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اثر انفجار تروریستی شب گذشته در دو حسینیه شهر کرکوک، چهل و چهارتن از شهروندان شیعه شهید و زخمی شدند.

 

این انفجارها در حسینیه الزهرا(س) و حسینیه امام علی(ع) در منطقه المصلی در مرکز شهر کرکوک رخ داد که طی آن 9 شهروند شیعه شهید و سی و پنج تن دیگر زخمی شدند.

 

حجت الاسلام شیخ محمد تقی المولی، رییس بعثه حج عراق و از رهبران مجلس اعلای اسلامی در پیامی این انفجارهای تروریستی را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: انفجارهای تروریستی شهر کرکوک و هدف قرار دادن تعدادی از حسینیه ها در این شهر که تعداد فراوانی از شهروندان را شهید و زخمی کرد را به شدت محکوم می کنیم.

 

وی افزود: این انفجارها نشان دهنده اوج کینه و دشمنی تروریستها است، اما آنان باید بدانند که با چنین اقداماتی نمی توانند همبستگی و وحدت ملت عراق و خصوصا شهروندان کرکوک را خدشه دار سازند.

 

حجت الاسلام المولی تاکید کرد: از دستگاه های امنیتی می خواهم عوامل این جنایت را شناسایی و قصاص که حق آنان است را جاری سازد./980/ب902/ک

ارسال نظرات