۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۵۰۳۲۸
خبرگزاری نون عراق:

پیاده روی زائران ایرانی به سوی کربلا آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ یکی از خبرگزاریهای عراق به حضور زائران ایران در این کشور و پیاده روی به سوی کربلا برای مشارکت در اربعین حسینی پرداخت.
پياده روي به سوي کربلا

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری نون عراق در مطلبی به حضور زائران ایرانی در این کشور و پیاده روی به سوی حرم مطهر امام حسین(ع) جهت مشارکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی پرداخت.

 

این خبرگزاری نوشت: ده ها تن از زائران ایرانی از کشور خود به عراق آمدند تا با پای پیاده به سوی بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) حرکت کنند.

 

خبرگزاری نون افزود: این زائران که اکثرا خوزستانی هستند از شهرهای اهواز، بستان و شوش دانیال به عراق آمده اند، امروز وارد استان میسان شدند تا برای حضور در اربعین حسینی به سوی کربلا پیاده روی کنند.

 

این خبرگزاری عراقی تاکید کرد: شهروندان استان میسان نیز از این زائران استقبال و بهترین خدمات را به آنان تقدیم کردند.

 

گفتنی است شهروندان عراقی و خارجی در آستانه اربعین حسینی از شهرهای مختلف به سوی کربلای معلا پیاده روی می کنند تا با خاندان عصمت و طهارت(ع) که با پای پیاده به کربلا بازگشتند، اعلام همبستگی کنند.

 

عراقی ها توجه ویژه ای به این امر دارند و نزدیک به هفده میلیون تن با پای پیاده از شهرهای مختلف به سوی کربلا روانه می شوند.

 

استقبال هیأتهای عزاداری از عزاداران نیز به شدت چشمگیر است به طوری که همه نوع غذا و خدمات در مسیرهای مختلف حضور دارند و عزاداران از همه خدمات حتی اسکان به صورت رایگان بهره مند هستند./980/ب902/ک

ارسال نظرات