۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۵۰۴۸۱
در آستانه‌ سومین سالروز نهم دی‌ماه؛

کتاب قله‌ای فراموش نشدنی در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «قله ای فراموش نشدنی» در آستانه سالروز نهم دی ماه در شهرکرد رونمایی شد.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در چهارمحال و بختیاری، آیین رونمایی از کتاب «قله ای فراموش نشدنی» پیش از ظهر دیروز در آستانه سومین سالروز نهم دی ماه در شهرکرد برگزار شد.

علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری که گردآورنده این کتاب است در سخنانی با اشاره به ابعاد مهم و تأثیرگذار حماسه قیام مردمی نهم دی‌ماه گفت: به منظور تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه فتنه کتاب پرمحتوای «قله‌ای فراموش نشدنی» با عناوین جذاب و زیبا گردآوری، تدوین و چاپ گردید.

وی 9 فضیلت از فضایل بی شمار پیامبرعظیم ‌الشأن‌ اسلام(صلی‌الله‌علیه‌وآله)، 9پیام عاشورایی بمناسبت تقارن سالروز حماسه یوم‌الله 9 دی با اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام)، 9 صفت و خصوصیت فتنه از نگاه امیرمؤمنان (علیه‌السلام)، 9 راهبرد ستاد بزرگداشت حماسه یوم‌الله‌ نهم دی، 9 فراز از بیان امام خامنه‌ای در خصوص حماسه نهم دی‌ماه، 9 ارکان مکانیسم‌های اجرایی کودتاگران فتنه سبز، 9 ویژگی اساسی «فتنه» و 9 شگرد از شگردهای فتنه‌انگیزان را از جمله مهم‌ترین عناوین کتاب ذکر کرد.

عناوین این کتاب عبارت است از «لزوم تداوم روشنگری برای خشکاندن ریشه‌فتنه، گذری بر زندگی 9 تن از خواصی که در لحظه نیاز، دین را به دنیا فروختند و جزء خواص مردود منظور شدند، روز شمار وقایع از 1 تا 9 دی 88 و فرازهایی از بندهای قطعنامه پایانی تظاهرات حماسه مردم ولایت‌مدار استان در هشتم دیماه».

قابل ذکر است مسابقه بزرگ «قله‌ای فراموش نشدنی» از متن کتاب تدوین شده و به همراه کتاب ارائه می شود که به مناسبت سالروز حماسه یوم الله نهم دی‌ماه به 9 نفر از برگزیدگان در هر شهرستان استان چهارمحال و بختیاری در مراسم 12 بهمن ماه جاری جوایزی اهداء می شود.

گفتنی است کتاب «قله ای فراموش نشدنی» از سوی آقای علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گردآوری و تدوین شده که شامل بیش از 300 مطلب پیرامون فتنه، بصیرت، نفاق و منافق در قالبی جذاب و بصورت رنگی است که در نوبت اول 3000 نسخه از این کتاب چاپ شده است./9461/پ202/ق

ارسال نظرات