۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۵۱۰۸۷
علیرغم محکومیت جامعه جهانی؛

تصمیم اسرائیل برای احداث هزار دویست واحد دیگر در شرق بیت المقدس

خبرگزاری رسا ـ جنبش اسلام الان ضمن محکوم کردند شهرک سازی در اراضی اشغالی گفت: وزات کشور رژیم اسرائیل احداث 1200 واحد دیگر در شرق بیت المقدس را تصویب کرده است.
ساخت شهرک صهيونيست

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش اسلام الان فلسطین، امروز به خبرنگاران روزنامه‎های فرانسه گفت: وزارت کشور رژیم اسرائیل 1200 واحد دیگر برای احداث شهرک های جدید در شرق بیت المقدس تصویب کرده است.

 

جنبش اسلام الان ضمن محکوم کردن شهرک سازی‎ها بیان کرد: جوامع بین المللی باید مانع از گسترش شهرک سازی در بین المقدس گردد.

 

گفتنی است که رژیم صهیونیستی روز گذشته در دانشگاهی در کرانه باختری رشته تحت عنوان "شهرک سازی" دایر کرد، که این اقدام موجی از محکومیت بین المللی و خشم فلسطینیان را در بر داشت.

 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن حمایت از این تصمیم کابینه اش خاطر نشان کرد: این تصمیم یک گام دیگر در جهت توسعه و بالندگی آموزش رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

 

لازم به ذکر است آصف علی زرداری رییس جمهور پاکستان، در مراسمی که به مناسبت حضور فلسطین در سازمان ملل به‌عنوان ناظر غیرعضو برگزار شده بود، عنوان کرد: ما به‌شدت احداث شهرک‌های غیرقانونی در سرزمین‌های اشغالی را محکوم می‌کنیم.

 

وی اظهار داشت: اقدام اخیر اسرائیل در اعلام ساخت شهرک‌های جدید در شرق بیت‌المقدس به شدت ناراحت‌کننده است.

 

رییس‌جمهور پاکستان با بیان این مطلب که رژیم صهیونیستی تمایل ندارد حق مردم فلسطین را در تشکیل کشور مستقل به رسمیت بشناسد، بیان کرد: این حق را نمی‌توان برای مدتی طولانی از مردم فلسطین دریغ کرد./994/ب903/ک

ارسال نظرات