۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۵۶۳۳۴
عضو مجمع علمای شیعه پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

آرای شیعیان می تواند نتایج انتخابات را دگرگون سازد

خبرگزاری رسا - عضو مجمع علمای شیعه پاکستان با اشاره به آرای تاثیرگذار شیعیان در انتخابات مجلس ملی، از همه گروه‎های شیعه خواست متحد شده و اجازه پیروزی جریان‎های افراطی را ندهند.
حجت الاسلام افضل حيدري


حجت الاسلام افضل حیدری، عضو مجمع علمای شیعه پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، وحدت ملت‎های مسلمان را تنھا راہ نجات از سیاست‎ھای آمریکا و رژیم صهیونیستی توصیف کرد.


وی ادامه فتنه و آشوب در سوریه را به شدت محکوم کرد و گفت: نزاع درباره اختلاف‎های اعتقادی جزئی و شعارهای تکفیری سبب تفرقه و شکاف میان مسلمانان جهان شده است.


حجت الاسلام حیدری مسلمانان را به وحدت زیر پرچم اسلام دعوت کرد و افزود: اتحاد جھان اسلام به مثابه نیرویی در برابر حمله‎های مستمر آمریکا و غرب است.


این عالم پاکستانی ادامه داد: آمریکا و کشورھای استکباری با برنامه‎ای از پیش تنظیم شدہ، قصد تخریب و نابودی کشورھای اسلامی را دارند، حمله به افغانستان سپس عراق و در حال حاضر نیز فتنه در سوریه جزیی از ھمین برنامه است.


عضو مجمع علمای شیعه با اشارہ به شرکت این مجمع در انتخابات مجلس ملی پاکستان، بیان داشت: گرچه احتمالا آرای شیعیان پاکستان به تنهایی نتواند به پیروزی یک حزب منجر شود، اما مطمئنا آرای آنان بسیار سرنوشت ساز بوده و می تواند نقش قابل توجهی در سرنوشت انتخابات داشته باشد.


وی از همه گروه‎های شیعه پاکستان خواست در با اتحاد و ایستادگی در کنار هم از پیروزی گروه‎های افراطی جلوگیری کنند./988/ب911/د
 

ارسال نظرات