۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
کد خبر: ۱۵۶۴۰۶
وزیر ارشاد در جشن کتاب:

دانشگاه امام صادق مصداق بارز باقیات صالحات است

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دانش‌آموختگان دانشگاه امام صادق علیه السلام را غالبا افراد لایق، پرکار و متعهد که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر عهد و میثاق خود باقی ماندند توصیف کرد و گفت: کتاب‌های منتشر شده به عربی و انگلیسی ترجمه شود زیرا کتاب‌های این دانشگاه برای خارج هم مفید است.
جشن کتاب دانشگاه امام صادق عليه السلام

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در ‌نخستین جشن کتاب دانشگاه امام صادق علیه السلام، دانش‌آموختگان این دانشگاه را غالبا افراد لایق، پرکار و متعهد که در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بر عهد و میثاق خود باقی ماندند توصیف کرد و گفت: فارغ‌التحصیلان این دانشگاه هم به مسائل روز و هم به معارف اسلامی آگاهی دارند و می‌توانند پشتوانه نظری و اجرایی نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی در ادامه افزود: حتی کسانی که دیدگاه‌های دیگری دارند، می‌گویند دانشگاه امام صادق علیه السلام در زمینه علمی‌آموزشی موفق بوده و الگویی برای دیگر دانشگاه‌ها است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیان یک پیشنهاد برای مسئولین دانشگاه امام صادق علیه السلام عنوان داشت:‌ کتاب‌های منتشرشده به عربی و انگلیسی ترجمه شود زیرا کتاب‌های این دانشگاه برای خارج هم مفید است.

وی ادامه داد: بارها خواستیم که جلسه‌ای در انجمن آثار و مفاخر فرهنگی تشکیل داده و از آیت‌الله مهدوی کنی تشکر کنیم اما باتوجه به روحیات وی این فرصت پدید نیامده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دانشگاه امام صادق علیه السلام مصداق بارز باقیات صالحات ارزیابی کرد و اظهار داشت: من به‌دلیل علاقه به علوم اسلامی رشته های فنی مهندسی را رها کرده و در دانشگاه امام صادق علیه السلام  مشغول به تحصیل شدم./956/پ203/ق

ارسال نظرات