۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۳۵۷
دبیر مشاوران منطقه‎ای جامعه المصطفی:

تفکر تروریست‎ها همانند تفکر فرعون است

خبرگزاری رسا ـ دبیر مشاوران منطقه‎ای جامعه المصطفی العالمیه در سخنرانی در مراسم بزرگداشت شهدای کویته پاکستان در قم گفت: افرادی که مرتکب جنایت‎های تروریستی در پاکستان شده‎اند اهل هیچ مذهب اسلامی نیستند و پیروان جنایتکاران تاریخ هستند.
حجت الاسلام شهامت

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‎الاسلام شهامت، دبیر مشاوران منطقه‎ای جامعه المصطفی العالمیه در مراسم بزرگداشت شهدای کویته پاکستان که شب گذشته در مسجد مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) قم برگزار شد گفت: کسانی که مرتکب جنایت‎های تروریستی در پاکستان شدند به هیچ مذهب اسلامی وابسته نیستند. شهادت، شیعه را از بین نمی‌‎برد.


وی خاطرنشان کرد: شهادت حق را قوی‎تر می‎کند و به برکت همین شهداست که دروازه‎های شرق و غرب هم‎اکنون مورد نفوذ تفکر ناب اسلامی قرار گرفته است.


دبیر مشاوران منطقه‎ای جامعه المصطفی العالمیه با بیان این که از گذشته دو جبهه حق و باطل در مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‎ و به این مساله در قرآن نیز اشارات فراوانی شده است، افزود: تروریست‎های پاکستان پیروان جنایتکاران تاریخ هستند و تفکر آنان در حقیقت همان تفکر فرعون است. فرعون نیز زمانی که در مقابل سخن حق حضرت موسی(ع) عاجز ماند تصمیم گرفت به زور متوسل شود.


حجت الاسلام شهامت تصریح کرد: دشمنان پیامبران پیشین، پیامبر اسلام(ص) و اهل بیت (علیهم السلام) در حقیقت، جریان باطل علیه حق هستند که در طول تاریخ جریان دارند.


وی با تاکید بر این که هم اکنون در زمان حساسی به سر می‎بریم و موج خیزش اسلامی در مقابل مستکبران در کشورهای اسلامی به راه افتاده است، ادامه د اد: دشمنان دریافته‎اند که بهترین راه برای نابودی دولت‎های اسلامی به جان هم افتادن مسلمانان و فراموش کردن دشمنان اصلی است.


دبیر مشاوران منطقه‎ای جامعه المصطفی العالمیه گفت: دشمن اصلی که حوادث عراق و پاکستان را رقم می‎زند استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است، اتفاق‎های سالهای پیش در لبنان و تلاش غرب برای ایجاد جنگ فرقه‎ای باید درس عبرتی برای مسلمانان باشد و برای مقابله با چنین فتنه‎هایی جبهه ضد صهیونیستی را تقویت کنیم./990/ب202/د

ارسال نظرات