۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۱۵۷۳۷۸

بیست و هشتمین ماهنامه شورای اسلامی علمای بحرین منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و هشتمین ماهنامه شورای اسلامی علمای بحرین ویژه خبر و فعالیت‎های علما و حوزه‎های این کشور منتشر شد.
بيست و هشتمين ماهنامه شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بیست و هشتمین ماهنامه شورای اسلامی علمای بحرین ویژه علمای شیعه این کشور منتشر شد و طی آن برنامه‎های سیاسی، فرهنگی و تربیتی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

 

در شماره جدید این ماهنامه به برگزاری برنامه تربیتی باعنوان سفینه الحسین از سوی موسسه شیخ مفید در مناطق مختلف این کشور اشاره شده و تربیت فرزندان بر اساس شرایط کنونی جامعه و استعانت از آموزه‎های حسینی بسیار ضروری ذکر شده است.

 

برگزاری جشن تکلیف دختران از سوی بخش بانوان شورای اسلامی علما در منطقه بوری بحرین، دیدار بخش تبلیغی حوزه علمیه الغریفی با بانوان فعال و چاپ کتابچه "حسینیه زنان" در بخش فرهنگی این ماهنامه آمده است.

 

در شماره بیست و هشتم این نشریه بحرینی که در بیست صفحه به چاپ رسیده است مسائلی از قبیل امور تربیتی کودکان، جلسات فرهنگی شورای اسلامی علمای بحرین، کتاب شناسی حسینی(ع)، فعالیت‌های بخش بانوان این شورا و آغاز به ‌کار عملی سازی 100 پروژه آموزش دینی مورد بررسی قرار گرفته است.

 

این ماهنامه همچنین سخنانی از علما و روحانیان برجسته بحرینی، گزارش‌هایی از مراسم عزاداری حسینیه‌ها و دسته‌جات مذهبی در ماه صفر و بازتاب جلسات بررسی تولیدات فرهنگی قرآنی را منتشر کرده است./980/ب902/د

ارسال نظرات