۰۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۵۷۸۴۹

کتاب «جبهه همین نزدیکی است» در شهرکرد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «جبهه همین نزدیکی است» در یادواره شهدای زن استان چهارمحال و بختیاری رونمایی شد.
کتاب جبهه همين نزديکي است

خانم احمدپور، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری در حاشیه رونمایی از کتاب «جبهه همین نزدیکی است» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد اظهار داشت: این کتاب که یادمان زنان ایثارگر استان بوده با تلاش «خاطره عاطف» و «ناهید رفیعی» تدوین شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: این کتاب در برگیرنده خلاصه‌ای از خاطرات زنان ایثارگر و همسران شهید استان بوده که به مادران شهید که خود کتاب‌های ماندگار ایثار و شهادت هستند، تقدیم شده است.

وی هدف از برگزاری یادواره شهدای زن را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقدیر از ایثارگری شهدای زن استان اعلام کرد و گفت: شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری اسوه‌های صداقت هستند و معرفی مصادیق و ارائه الگوهای صداقت از راه‌های ترویج و نهادینه کردن صداقت در جامعه به شمار می‌رود.

احمدپور با بیان این که شهدای زن الگوی والایی برای زنان و دختران جامعه به شمار میروند، تصریح کرد: شهدا اسوه‌های صداقت و استقامت در جامعه هستند و باید با الگوگیری از آنها بتوان زمینه رستگاری خود را فراهم کرد.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری، تعداد زنان شهید استان را 10 نفر اعلام کرد و ادامه داد: زنان استان اسوه‌هایی از استقامت و ازخودگذشتگی هستند و با حمایت خود سهم بسزایی در پیروزی رزمندگان کشور در جبهه‌های حق علیه باطل داشته‌اند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ و تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه زنان و دختران امروز جامعه اسلامی حفظ و تداوم راه شهیدان انقلاب اسلامی است./9457/پ202/ق

ارسال نظرات