۱۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۱۵۸۶۶۴
در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه؛

کتاب «أهل بیت علیم السلام در مصر» به قلم سید هادی خسروشاهی پر فروش شد

خبرگزاری رسا - انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب با ارائه 200 عنوان کتاب در سومین نمایشگاه کتاب حوزه حضور یافته است.
افتتاح سومين نمايشگاه تخصصي کتاب حوزه

عباس اسداللهی، مدیر فروش غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از ارائه 200 عنوان کتاب به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی در سومین نمایشگاه کتاب حوزه از سوی این مرکز خبر داد و وحدت مسلمانان، بررسی جامع وضعیت مسلمانان، آشنایی با طلایه‌داران تقریب و فعالیت‌های مسلمانان در کشورهای غیر اسلامی را از جمله موضوع‌های این آثار برشمرد.

وی با اشاره به کتاب‌هایی که برای نخستین بار در غرفه انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی عرضه شده است، «رسالت ما تقریب در اندیشه، وحدت و عمل» اثر محمد علی تسخیری، «أهل بیت علیم السلام در مصر» به قلم سید هادی خسروشاهی و «عبد الرحمن کواکبی مرد مبارزه و اصلاح» نوشته محمد جاسم ساعدی، از آثار چاپ نخست این انتشارات نام برد.

اسداللهی همچنین از کتاب‌های «امام مهدی علیه السلام در آینه روایات شیعه و أهل سنت» اثر محمد امیر ناصری و «أهل بیت (علیم السلام) در مصر» به قلم سید هادی خسروشاهی به عنوان پرفروش‌ترین آثار ارائه شده از سوی انتشارات مجمع جهانی تقریب مذاهب نام برد و گفت: با توجه به بالا رفتن قیمت کاغذ و کتاب در بازار، منشورات این انتشارات قیمت مناسبی داشته و مرجع خرید فروشندگان کتاب است.

وی بالا بردن سطح علمی و فرهنگی نمایشگان کتاب حوزه را ضروری دانست و پیشنهاد کرد: اجرای همایش‌هایی با موضوع «بیداری اسلامی»، دعوت از بزرگان حوزه و مسؤولان عالی رتبه بخش کتاب برای ارائه آخرین فعالیت‌ها در این عرصه، می‌تواند در جذب بازدیدکنندگان و بالا بردن سطح علمی و فرهنگی این نوع نمایشگاه‌ها موثر باشد.

مدیر فروش غرفه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین عدم وجود ناظر برای بررسی تداخل کتاب‌های انتشارات در دیگر غرفه‌ها و جلوگیری از سردرگمی بازدیدکنندگان و معین نکردن مسؤول غرفه از جانب مسؤولان نمایشگاه را از ضعف‌های این نمایشگاه برشمرد.

گفتنی است، در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه که از 8 اسفندماه در مجتمع فرهنگی امام خمینی رحمةالله علیه برپا شده و تا 15 اسفندماه ادامه دارد، پنجاه هزار عنوان کتاب دینی با حداقل چهل درصد تخفیف ارائه می‌شود. /996/پ202/ق

ارسال نظرات