۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۱۵۹۳۹۰
یکی از علمای سنی عراق:

فتنه مذهبی به برکت اهل بیت خنثی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای سنی عراق، فتنه مذهبی در این کشور را به برکت اهل بیت(ع) و علمایی نظیر آیت الله سیستانی شکست خورده توصیف کرد.
شيخ العزاوي از علماي سني عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عامر العزاوی، از علمای سنی و رییس شورای اسناد منطقه سنی نشین اعظمیه بغداد که برای حضور در مراسم رونمایی از ضریح جدید اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا حضور داشت، شکست توطئه‌های طایفه‌ای را از برکات اهل بیت(ع) و علمایی نظیر آیت‌الله سیستانی دانست.

 

وی با اشاره به نقش مهم علما در تقویت وحدت و همبستگی بین اطیاف مختلف مردم عراق، گفت: رهنمودهای وحدت‌آمیز آیت ‌الله سیستانی می‌تواند کمک شایانی به خروج عراق از بحران کنونی داشته باشد.

 

شیخ العزاوی افزود: روز رونمایی از ضریح امام حسین(ع) روز ماندگاری در تاریخ عراق بود چرا که ملت عراق از ادیان و مذاهب مختلف دور حرم سبط رسول اکرم (ص) جمع شدند و با او تجدید پیمان کردند.

 

وی تأکید کرد: ما برای دیدن طلا و نقره این جا جمع نشده‌ایم بلکه آمدیم تا مورد عنایت الطاف اباعبدالله(ع) قرار گیریم و توطئه‌های دشمنان برای ایجاد فتنه بین شیعیان و اهل تسنن عراق  با شکست مواجه شود.

 

گفتنی است مراسم رونمایی از ضریح جدید امام حسین(ع)، سه شنبه با حضور علما، شخصیت‎های داخلی و خارجی و جمع بزرگی از زائران برگزار شد./980/ب903/د

ارسال نظرات