۱۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۵۹۴۶۶
شیخ نعیم قاسم:

دلسوزی اسرائیل برای ملت سوریه خنده‎دار است

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان نگرانی و دلسوزی رژیم صهیونیستی برای ملت سوریه و حقوق بشر در این کشور را شرم‎آور و خنده‎دار توصیف کرد.
شيخ نعيم قاسم، معاون سيد حسن نصر الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت اسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی که به مناسبت چاپ کتاب «میس الجبل من القهر الی الفخر» در منطقه میس الجبل ایراد کرد با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی، جنایتکار و تروریست شماره یک دنیا است چرا که این رژیم اشغالگر روزانه انواع جنایت‌ و ظلم‌ها را در حق ملت فلسطین مرتکب می‌شود.

 

وی با اشاره به شهادت عرفات جرادات در زندان‌های رژیم صهیونیستی، افزود: این رژیم اشغالگر با زندانیان فلسطینی به صورت بی‎رحمانه برخورد کرده و زندانبانان این رژیم کوچک‌ترین حقوق انسانی و اخلاقی را در حق زندانیان رعایت نمی‌کنند.

 

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: رژیم صهیونیستی مشکل اساسی بشریت در قرن بیست و یکم و عامل اصلی ایجاد تنش و جنجال در منطقه است. این رژیم اشغالگر یک غده سرطانی است، اما متأسفانه برخی کشورهای عربی و اسلامی به جای مبارزه با این رژیم به مسائل حاشیه‌ای می‌پردازند.

 

نعیم قاسم با اشاره به موضع‌گیری تند برخی کشورها در قبال بحران سوریه، اظهار داشت: این کشورها مدعی اجرای حقوق بشر در سوریه هستند اما جالب اینجاست که آن‌ها هیچ‎گونه اقدامی در قبال نقض حقوق بشر در فلسطین انجام نمی‌دهند و بسیار روشن است که هدف آن‌ها از طرح این ادعاها دخالت در مسائل داخلی سوریه است.

 

وی ادامه داد: برخی از افرادی که در قبال بحران سوریه موضع گیری بسیار تند و غیر متعادلی دارند به جنایت‌های رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و رسانه‌های آنان نیز چیزی از فلسطین و جنایت‌های صهیونیست‌ها منعکس نمی‌کنند.

 

معاون دبیرکل حزب الله، دلسوزی رژیم صهیونیستی برای ملت سوریه را خنده‎دار توصیف کرد و خاطر نشان ساخت: جالب اینجاست که کار به جایی رسیده است که اسرائیل نیز برای ملت سوریه دل می‌سوزاند و با وجود همه جنایت‌ها در حق عرب‌ها و مسلمانان خواهان اجرای حقوق بشر در سوریه است و حقیقتا این مورد شرم‌آور و خنده دار است.

 

شیخ نعیم قاسم اولویت حزب‌الله را مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت دربرابر اشغالگری‌های مداوم آن عنوان کرد و گفت: همانطور که در سال‌های 2000 و 2006  به یاری خداوند متعال توانستیم رژیم صهیونیستی را شکست دهیم در آینده نیز قادر به انجام این کار هستیم.

 

وی در پایان به بررسی مسائل سیاسی روز لبنان و انتخابات آتی در این کشور و همچنین تشریح موضع حزب‌الله درمورد اختلافات داخلی در این کشور پرداخت./980/ب901/د

ارسال نظرات