۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۱۵۹۶۸۰
امام جمعه قطیف عربستان:

شک به ایمان مسلمانان نوعی تکفیر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف عربستان، شک به اعتقادات دینی مسلمانان را نوعی تکفیر خواند که به کشتار مسلمانان منجر می‎شود.
حجت الاسلام صفار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان، روز گذشته در مسجد امام رضا(ع) این شهر، از تکفیر مسلمانان از سوی برخی جریان‎ها به شدت انتقاد کرد.

 

وی گفت: هر که به ایمان برادران دینی خود شک کند در واقع عقیده تکفیری را که منجر به خونریزی برادران دینی خود می‎شود، مهیا ساخته است.

 

حجت الاسلام صفار تصریح کرد: تمسخر و توهین به مقدسات دیگران هیچ فرقی با جنایت‎های خونین ندارد، زیرا تمسخر و تکفیر مقدمه‎ای برای اعمال خشونت به دیگران است.

 

امام جمعه قطیف عربستان با اشاره به اهداف شیطانی تکفیری‎ها خاطر نشان ساخت: جنبشهای تکفیری که ملتها را به جهاد فرا میخوانند، با اعمال ناشایستی مانند خونریزی، توهین به مقدسات دیگران، تکفیر و شک کردن به ایمان مسلمانان درصدد دستیابی به اهداف شیطانی خود هستند.

 

وی بر پایبندی شیعیان به آموزه‎های اهل بیت(ع) تأکید کرد و ادامه داد: دفاع از ولایت اهل بیت(ع) و اثبات این ولایت برای اندیشه‎های مخالف نباید با توهین به مقدسات دیگران همراه باشد./9456/ب903/د

ارسال نظرات