۲۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۱۵۹۹۷۹
به همت مرکز مطالعات فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

کتاب مدیریت کیفیت در سازمان‌های فرهنگی منتشر شد

خبرگزاری رسا - کتاب «مدیریت کیفیت در سازمان‌های فرهنگی» به همت انتشارات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.
کتاب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام محمدحسین پوریانی رییس مرکز مطالعات فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: کتاب «مدیریت کیفیت در سازمان‌های فرهنگی»، اثرسید محمدحسین هاشمیان، به همت مرکز مطالعات فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، چاپ شده است.


وی افزود: ساختار مفهومی این کتاب در چهار فصل تدوین شده است که فصل اول تحت عنوان «از سیاست‌گذاری فرهنگی تا مدیریت فرهنگی» نامگذاری شده و در این فصل ضمن بحث از نظریات فرهنگ و نسبت میان فرهنگ، سیاست و اقتصاد، تفاوت دو رویکرد سیاست‌گذارانه و مدیریتی به فرهنگ مورد تدقیق قرار گرفته است.


رییس مرکزمطالعات فرهنگی اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: در فصل دوم، منظریات بازاریابی و کیفیت بررسی شده و از الگوهای مدیریت کیفیت در سه بخش عمومی، صنعتی و خدماتی بحث شده است.


وی بیان داشت: در فصل سوم ضمن بحث از تفاسیر کیفیت در قلمرو فرهنگ، الگوی مفهومی مدیریت کیفیت فرهنگی تعریف شده است.


وی با اشاره به موضوع فصل چهارم این کتاب خاطرنشان کرد: در این فصل به مسئله‌شناسی موانع کیفیت در سازمان‌های فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخته و راهکارهایی جهت بهبود پیشنهاد داده است.


گفتنی است چاپ اول کتاب مدیریت کیفیت در سازمان های فرهنگی در قطع رقعی، شومیز، در 236 صفحه و به قیمت 6500 تومان منتشر شده است./998/د102/ق

ارسال نظرات