۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۶۱۰۰۷

برگزاری کنفرانس مسلمانان آلمانی زبان در هامبورگ

خبرگزاری رسا ـ مرکز اسلامی هامبورگ از بیست و هفتم اردیبهشت، کنفرانس سه روزه ای را تحت عنوان اسلام برای آلمان و اتریش برگزار می کند.
کنفرانس مرکز اسلامي هامبورگ

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز اسلامی هامبورگ از هفدهم تا نوزدهم ماه مه (27تا 29 اردیبهشت)، کنفرانس سه روزه ای را تحت عنوان "اسلام برای آلمان و اتریش برگزار می کند.


 این همایش که مخاطبان آن کودکان و نوجوانان دختر و پسر هستند، از سلسله "کنفرانس های مسلمانان آلمانی زبان" (Islamische Tagung deutschsprachiger Muslime) است.

 

گورهان ازُگس با عنوان "تاریخ اسلام در آلمان، به همراه تصاویر تأثیرگذار"، شمزاد قمّر با عنوان آیا آلمان به یک حزب اسلامی نیاز دارد؟، حجت الاسلام و المسلمین رمضانی با عنوان اسلام برای رفاه مردم سراسر جهان، محمد آل حسینی با عنوان جایگزینهای اقتصادی اسلام و یاووس ازگس با عنوان ما همه در اسلام زندگی می کنیم و می میریم در این همایش سخنرانی می کنند.

 

میزگرد بحث و گفتگو پیرامون: آیا اسلام برای آلمان مناسب است؟ با شرکت یورگن السزر، نویسنده و روزنامه نگار و ناشر مجله کُمپَس نیز از دیگر برنامه های این همایش است.

 

این همایش ظهر روز یکشنبه 29 اردیبهشت به پایان می رسد./980/ب101/د

 

ارسال نظرات