۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۱۶۲۸۵۳
نایب رییس هیأت اجرایی حزب الله لبنان:

حزب الله هرگز از سلاح خود در اختلافات داخلی استفاده نمی‌کند

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس هیأت اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت اسلامی به هیچ وجه از سلاح خود برای اختلافات داخلی و منطقه‌ای استفاده نخواهد کرد.
شيخ نبيل قاووق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ نبیل قاووق نایب رییس هییت اجرایی حزب الله لبنان در مراسم همفتمین روز شهادت عباس ریحان که در نادی الحسین منطقه میفدون برگزار می‌شد، شهدای مقاومت را متعلق به همه لبنان دانست و خاطر نشان کرد که شهدای حزب الله برای دفاع از کشور به شهادت رسیدند، پس متعلق به همه کشور هستند.


وی با انتقاد از عدم احترام جریان 14 مارس به قربانیان حمله موشکی تروریستها به خاک لبنان، افزود: سرنوشت بحران سوریه هر چه باشد، هیچ تغییری در استراتژی مقاومت در داخل و خارج از کشور رخ نخواهد داد.


حجت الاسلام قاووق تصریح کرد: موشک‌های ما رژیم صهیونیستی را نشانه رفته است و هر چقدر هم که وضعیت در منطقه بغرنج شود، حزب الله از سلاح خود برای نزاع های داخلی و منطقه‌ای استفاده نخواهد کرد.


وی افزود: اولویت ما بالا بردن میزان توانمندی نظامی در برابر تجاوزهای احتمالی رژیم صهیونیستی به خاک لبنان است و هرگونه موضع گیری در قبال اتفاقات جاری در منطقه برای حراست از محور مقاومت است.


نایب رییس هیأت اجرایی حزب الله لبنان، جنایت تروریست ها در تعرض به جان و مال شهروندان لبنانی در مناطق مرزی با سوریه را محکوم کرد و گفت: در حالی که دولت لبنان در حمایت از شهروندان لبنان تعلل به خرج می‌دهد ما چگونه می‌توانیم این مردم بی دفاع و مظلوم را در برابر تعرض گروه‌های تروریستی تنها بگذاریم.


وی ادامه داد: اقدامات حزب الله لبنان در حمایت از مردم روستاهای مرزی لبنان، وظیفه ای ملی و اخلاقی است.


حجت الاسلام قاووق در پایان با اشاره به لزوم تشکیل حکومت و تصویب قانون انتخاباتی جدید، تاکید کرد: هرگونه اقدام سیاسی از سوی گروه‌ها و احزاب لبنانی باید عادلانه و به سود همه مردم لبنان باشد./983/ب902/د

ارسال نظرات