۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۶۳۱۰۶
بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم؛

صحیفه حفاظ در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا «صحیفه حفاظ» اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه کند.
دارالقرآن خانه کارگر

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر، محمدصادق محسنی کبیر مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر گفت: دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا «صحیفه حفاظ» اولین بسته کمک آموزشی حفظ قرآن کریم در کشور را در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه کند.

 

وی گفت: این بسته کمک آموزشی شامل 4 کتاب و یک لوح فشرده می‌باشد که سال گذشته در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم توسط مسئولین قرآنی کشور همچون مهدی قره شیخلو ریاست سازمان دارالقرآن الکریم، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رییس دارالقرآن خانه کارگر رونمایی شد.

 

وی در خصوص محتوای «صحیفه حفاظ » افزود: کتاب راهنمای حفظ با نام هدی یکی از کتب این بسته کمک آموزشی می‌باشد که در رابطه با تکنینک‌های تقویت حافظه بوده و نکاتی را در رابطه با روش‌های حفظ قرآن، زمان‌ها، مکان‌ها، غذاها و میوه‌های مناسب برای حفظ قرآن را بیان کرده است.

 

مدیر روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر خاطرنشان کرد: کتاب دوم با نام سعی منتشر شده است که در آن تمرین‌های نوشتاری سوره‌های قرآن و نیز آزمون‌های آزمایشی چهار گزینه‌ای گردآوری شده که کمک به تقویت حافظه و تثبیت حفاظ می‌نماید‌، کتاب دیگر با نام واژه نامه چاپ شده است که کمک می‌کند تا حفاظ کل قرآن کریم علاوه بر حفظ ظاهر آیات با معانی و مفاهیم قرآن کریم آشنا شوند و در نهایت لوح فشرده ترتیل استاد پرهیزگار با هدف تمرین لحن عربی و ترتیل خوانی حفاظ در این بسته قرار گرفته است.

 

وی افزود: این بسته کمک آموزشی پیرو طرح ملی «تلفنی حافظ قرآن شوید» تهیه و تدوین شده است که علاوه بر کتب مذکور، برنامه جامع حفظ قرآن کریم نیز در آن قرار دارد، البته آن دسته از متقاضیانی که در خواست حفظ تلفنی قرآن کریم را دارند باید جداگانه فرم ثبت نام مربوط را تکمیل نمایند.

 

محسنی کبیر اذعان کرد: علاقمندان به حفظ قرآن کریم می‌توانند جهت تهیه این بسته کمک آموزشی به غرفه دارالقرآن خانه کارگر واقع در بخش نهادها و موسسات بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 11 تا 21 اردیبهشت مراجعه کنند./9592/د102/ق

ارسال نظرات