۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۱۶۳۲۲۳

مرکز تحقیقات کامپیوتری نور با بیش از 150 عنوان نرم افزار به نمایشگاه کتاب می آید

خبرگزاری رسا- بیش از یکصد و پنجاه عنوان نرم افزار در موضوعات قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، عرفان، تاریخ، جغرافیا و فقه از سوی مرکز تحقیقات کامپیوتری نور در نمایشگاه کتاب امسال عرضه می شود.
مرکز تحقيقات کامپيوتري نور
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مرتضی سجادی نژاد، مدیر داخلی نمایشگاه­های مرکز تحقیقات کامپیوتری نور در مورد حضور این مرکز در بیست و شمین نمایشگاه کتاب اظهار داشت: سیاست مرکز تحقیقات کامپیوتری  نور این است که هر نمایشگاهی در داخل کشور برگزار می­شود شرکت کند، امسال هم مانند بیست دوره گذشته در نمایشگاه کتاب حضور می­یابیم، دوغرفه در فضای باز نمایشگاه و یک غرفه در بخش بین الملل و یک غرفه در بخش نشر الکترونیک نمایشگاه داریم.
 
سید مرتضی سجادی نژاد ابراز داشت: امسال بیش از 150 عنوان نرم افزار در موضوعات قرآن و حدیث، فلسفه و کلام، عرفان، تاریخ، جغرافیا، فقه و همچنین پایگاه مجلات تخصصی نور و پایگاه کتابخانه نور را در نمایشگاه کتاب  عرضه می کنیم که  حدود 30 عنوان از این عناوین محصول جدید مرکز تحقیقات کامپیوتری نور است و برای اول در یک نمایشگاه عرضه می شود، نرم افزار عرفان، جغرافیا و از جمله نرم افزار حافظ که کار بسیار قوی از سوی مرکز است در این نمایشگاه عرضه می­شود.
 
غالب نرم افزارهای این مرکز سه زبانه فارسی، عربی و انگلیسی هستند و در زمینه روسی و ترکی استانبولی هم نرم افزار تولید شده است .
 
مدیر داخلی نمایشگاه­های نور در مورد تعامل نمایشگاه با مرکز تحقیقات کامپیوتری نور ابزار داشت: امسال مشکل خاصی وجود ندارد و غرفه اصلی ما شبستان اصلی است و امیداواریم که در این نمایشگاه بتوانیم مخاطب بیشتری را جذب کند و کارهای موثری انجام بدهیم.
 
وی با اشاره به جابجایی بازار نشر جهانی از داخل شبستان اصلی به بیرون نمایشگاه ابراز کرد: اگر بازار جهانی داخل نمایشگاه بود مخاطب بیشتری جذب می شد و فضای خوبی را برای مخاطبان داخلی و خارجی قرار می داد، ولی متاسفانه با انتقال این فضا به بیرون نمایشگاه حجم مخاطب کم و فرایند کار با مشکل مواجهه می شود.
 
سید مرتضی سجادی در مورد تحقیقات نمایشگاهی گفت: امسال محصولات خود را در این نمایشگاه که مخاطب محور است و مخاطب اصلی آن پژوهشگران، محققان، طلبه­­های محترم و دانشجویان هستند را با تخفیفات ویژه طلبگی و دانشجویی  عرضه می کنیم.
 
وی در پایان ابراز کرد: امیداواریم امسال نمایشگاه کتاب از سالهای قبل بهتر برگزار شود اطلاع رسانی بهتری در مورد نمایشگاه کتاب امسال انجام شده و سال ویژه و مثبتی را داشته باشیم./998/ت302/ق
ارسال نظرات