۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۶۳۳۶۲
اندیشمند شیعه مصر:

اشک اعراب برای حادثه بوستون اشک تمساح است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان شیعه مصر از ناله و اندوه اعراب برای حادثه‎دیدگان بوستون آمریکا و شادمانی آنان از دیدن پیکرهای متلاشی مسلمانان در عراق، سوریه، افغانستان و سایر کشورهای اسلامی به شدت انتقاد کرد.
احمد راسم النفيس انديشمند شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس، اندیشمند شیعه مصر با اشاره به انفجار تروریستی در آمریکا از حزن و اندوه کشورهای عربی در قبال این موضوع و بی تفاوتی به کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی به شدت انتقاد کرد.

 

وی در سایت اینترنتی خود نوشت: انفجارها در سوریه و عراق و پاکستان روزانه ادامه دارد، پیکرهای کودکان متلاشی و مساجد بر سر نمازگزاران ویران می شوند، اما عربهایی که هم اکنون به دلیل انفجار در بوستون ناله و ضجه می کنند، هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.

 

النفیس ادامه داد: ما در قبال انفجار تروریستی در بوستون و قربانیان آن متاسف هستیم، اما مطمئنا تأسف و تأثرمان برای قربانیانی که در کشورهای اسلامی خصوصا عراق و سوریه به خاک می افتند، به مراتب بیشتر است.

 

این اندیشمند مصری، گریه عربها برای حادثه بوستون را اشک تمساح خواند و تصریح کرد: کسانی که هم اکنون به دلیل ترس از آمریکا در قبال حادثه بوستون اشک تمساح می ریزند، از کشتار هموطنان و همکیشان خود در کشورهای اسلامی شادمان هستند.

 

وی القاعده را زاییده رژیم صهیونیستی توصیف کرد و اظهار داشت: گروه القاعده با اندیشه های وهابی که زاییده صهیونیست هاست از سوی نظام وهابی در کشورهای اسلامی گسترش یافت. جبهه النصره وابسته به القاعده نیز به نمایندگی از رژیم صهیونیستی در سوریه می جنگد.

 

احمد النفیس تأکید کرد: جورج بوش و مقامات آمریکایی به خوبی می دانستند که وهابی های القاعده به انفجار یازده سبتامبر دست زدند، اما از این انفجار برای حمله به عراق که پایگاه ظهور امام زمان(عج) است، استفاده کردند. اوباما نیز شیوه بوش را ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به سخنان بشار اسد درباره اینکه غربی ها بهای حمایت از القاعده را پرداخت خواهند کرد، خاطر نشان ساخت: ائتلاف وهابی و صهیونی به مبارزه خود با اسلام محمدی ادامه می دهد تا محور مقاومت را ناکام سازد، ولی گذشت زمان به سود این ائتلاف خبیث نیست./980/ب901/د

ارسال نظرات