۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۶۳۴۹۱
روزنامه الوطن الجزایر:

قرضاوی به خدمت شیطان درآمده است

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الوطن چاپ الجزایر با اشاره به حمایت های شیخ یوسف قرضاوی از سیاست های جنگ طلبانۀ سردمداران قطر، نوشت: قرضاوی به جای عبادت خداوند، به خدمت شیطان ( قطر) درآمده است.
شيخ يوسف قرضاوي و امير قطر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الجزایری الوطن که به زبان فرانسوی چاپ می شود، با انتقاد شدید از مواضع شیخ یوسف قرضاوی دبیرکل  اتحادیه جهانی علمای مسلمین، نوشت: شیخ قرضاوی، مفتی مصری الاصل که بارها درباره انقلاب های عربی فتوا صادر کرده، دیگر در نزد ما قداست دینی ندارد، چرا که گستاخانه، جایگاه دینی خود را در جهت خدمت به "دیپلماسی رژیم قطر" به کار گرفته است.

 

این روزنامه چاپ الجزایر از قرضاوی به علت توسل به فتواهای تحریک آمیز با هدف فتنه انگیزی در کشورهای عربی به شدت انتقاد کرده است.

 

الوطن با تمثیلی درباره نقش فتنه انگیزانه قرضاوی می افزاید: پرنده های صلحی که قرار بود قرضاوی آنان را بنشاند، پرواز کردند و به جای آنان، عقاب های جنگ فرود آمدند.

 

روزنامه الجزایری، همچنین درباره نقش قرضاوی درخصوص بحران سوریه، می نویسد: نیروهای (گروهک تروریستی) "جبهه النصره" که علیه نظام سوریه می جنگند، همواره از نقش تحریک آمیز قرضاوی  تمجید می کنند.

 

الوطن می افزاید: جبهه النصره به واسطه کمک ها و حمایت های قطر، کاملا به سلاح تجهیز شده و با عنوان جهاد با نیروهای نظام بشار اسد می جنگند. قرضاوی به خوبی می داند که فتوای وی به نفع قطر و مخالفان سوری، فتنه ای در انقلاب های کشورهای عربی ایجاد کرده و وی با اشک تمساح خود، جرقه جنگ در سوریه را زده است.

 

این روزنامه الجزایری در ادامه با اشاره به این که قرضاوی فتوایی را که دهم ماه جاری درباره پیوستن جبهه النصره به صفوف القاعده با فرماندهی ایمن الظواهری صادر کرده بود، پس گرفته و از آن ابراز تاسف کرده، می نویسد: اعلام وفاداری جبهه النصره به تشکیلات القاعده، جبهه مخالفان سوری را به شدت تضعیف می کند./980/ب101/د

ارسال نظرات