۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۶۳۸۴۵

حضور دارالحدیث با 290 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا - انتشارت دارالحدیث با 30 عنوان کتاب جدید در موضوعات حدیثی در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال حضور می یابد.
انتشارات دارالحديث

 

سید تقی حسینی­کیا مدیر داخلی انتشارات دارالحدیث در گفت­وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امسال برای پانزدهمین دوره  با یک غرفه با اندازه 21 مترمربع در بخش شبستان اصلی مصلی نمایشگاه بین المللی کتاب حضور می یابیم.

 

مدیر داخلی انتشارات دارالحدیث اظهار کرد: کتابهای انتشارات دارالحدیث به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی منتشر می شود و امسال با 290 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور داریم که حدود 30 عنوان از این عناوین تازه نشر هستند و کتابهای این انتشارات در تمام  موضوعات حدیثی و در شاخه­های مختلف از جمله جوانان، کودکان و احادیث اخلاقی و.. نشر پیدا می کند.

 

سید تقی حسینی­کیا افزود: گزیده شهادتنامه امام حسین علیه السّلام، شناختنامه عبدالجلیل رازی، شناختنامه قرآن، الگوی شادی، خاطرات آموزنده، حکمت­نامه عیسی بن مریم، در آستان کرامت، غنچه­های شرم و رضایت زناشویی از جمله کتابهای تازه نشر هستند.

 

وی خاطر نشان کرد: حدود 80%  این کتابها برای مخاطبان عام و حدود %20 مخاطبان خاص را دربرمی گیرد، امسال به جهت  رفاه بازدیدکنندگان تمام محصولات انتشارات دارالحدیث را با 30٪ تخفیف در نمایشگاه بین المللی کتاب ارائه می دهیم./998/ت302/ق

ارسال نظرات