۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۶۴۵۴۲

جشن میلاد حضرت زهرا در مراکز اسلامی اروپا برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراکز اسلامی اروپا به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) شاهد برگزاری جشن و برنامه‎های متنوعی بوده و این مراسم‎ها تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.
روز ميلاد حضرت زهرا (س)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مراکز اسلامی فعال در اروپا برنامه های متنوعی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) برگزار کردند و این برنامه ها تا چند روز آینده نیز ادامه خواهد داشت.


مرکز اسلامی انگلیس اعلام کرد که روز چهارشنبه یازده اردیبهشت ماه مراسم جشنی به مناسبت تولد حضرت زهرا(س) ویژه بانوان راس ساعت 18 در محل این مرکز اسلامی برگزار شد.  


مرکز اسلامی امام علی(ع) وین در اتریش نیز از برگزاری دومین کنفرانس اسلامی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز جهانی زن خبر داد.


در این کنفرانس که روز پنجشنبه نوزده اردیبهشت ماه برگزار می شود سوزانه هاینر استاد دانشگاه، والدمن، مدیریت آموزشی و پژوهشی مرکز اسلامی امام علی(ع) وین و روحانی مرکز شیعیان اتریشی و خانم شیروان اکیچی، نماینده سابق مجلس به سخنرانی خواهند پرداخت.


قرائت قرآن، پخش نماهنگ، شعرخوانی و فروش کتاب و سرگرمی برای خردسالان از دیگر بخش های این کنفرانس است که به همت گروه ایلا و با همکاری مرکز اسلامی امام علی(ع) و مرکز اسلامی الزهرا (س) در اتریش برگزار می شود.


همچنین، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس نیز اعلام کرد که جشن میلاد حضرت زهرا(س) ساعت 18 روز جمعه دوازده اردیبهشت ماه در محل رایزنی فرهنگی برگزار می شود که شامل برنامه های متنوعی نظیر سخنرانی، شعرخوانی و مسابقه خواهد بود.


این در حالی است که مراکز اسلامی هامبورگ در آلمان و امام علی (ع) در استکهلم سوئد نیز روز سه شنبه اقدام به برپایی جشن میلاد حضرت زهرا (س) کردند./990/ب102/د

ارسال نظرات