۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۶۴۷۲۳

غرفه آثار آیت الله مجتبی تهرانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

خبرگزاری رسا ـ مسؤول غرفه مؤسسه فرهنگی مصابیح الهدی گفت: خطبه فدکیه؛ خاطرات آیت الله آقا مجتبی تهرانی تاکنون چهل مرتبه منتشر شده است.
آيت الله مجتبي تهراني
 
هوایی مسؤول غرفه مؤسسه فرهنگی مصابیح الهدی در نمایشگاه بین المللی کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا‏ در خصوص آثار آیت الله مجتبی تهرانی گفت:خطبه فدکیه که خاطرات آقا مجتبی تهرانی است برای بار به چاپ رسیده است، جلد نخست رسائل بندگی دفتر دل که جلد اول و دوم آن به زودی منتشر می شود، 10جلد سلوک عاشورایی است که در سال گذشته شش جلد آن موجود بود و سه جلد دیگر آن به تازگی منتشر شده است، همچنین تهذیب الاخلاق که به زودی منتشر می شود‏ شامل 700 جلسه اخلاقی آقا مجتبی تهرانی است.
هوایی مسؤول غرفه مؤوسسه فرهنگی مصابیح الهدی، از آثار آیت الله مجتبی تهرانی در قالب سی‌دی خبر داد و افزود: نام و عناوین سی‌دی‌ها: تربیت و مربیان، تقوا، شرح خطبه متقین و سلوک عاشورایی است.
وی در ادمه ابراز داشت: مؤسسه امسال سال سومی است که در نمایشگاه شرکت می کند، امکاناتی که نمایشگاه در اختیار ما گذاشته است، می‌توانست خیلی بهتر باشد، اگر اینترنت در اختیار غرفه دار ها قرار می‌دادند، خیلی بهتر می توانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.
مسؤول غرفه مؤسسه مصابیح الهدی، با اشاره به استقبال مردم از نمایشگاه، اظهار داشت: شکر خدا وضعیت استقبال مردم خیلی خوب بوده و راضی هستیم، کسانی که آقا مجتبی تهرانی را می‌شناسند بیشتر برای خرید رغبت نشان می‌دهند.
گفتنی است که این مؤسسه از سال 1388 شروع به کار کرده است و آدرس مؤسسه مصابیح الهدی، خیابان مجاهدین اسلام، کوچه رحمانی پور، خیابان قائن پلاک43 در طبقه فوقانی دفتر آیت الله مجتبی تهرانی می باشد./9597/پ202/ق
ارسال نظرات