۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۶۴۹۸۳

کتاب حجر بن عدی در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا - مؤسسه بوستان کتاب زندگی نامه «حجر بن عدی» نوشته حجت اسلام جواد محدثی را به نمایشگاه کتاب تهران آورده است.
حجر بن عدي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مسؤول نمایشگاه‌های مؤسسه «بوستان کتاب» گفت: هدف «بوستان کتاب» تبیین و گسترش وحی و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تاکنون موفق شده ایم 1500 عنوان کتاب در این خصوص چاپ و منتشر کنیم.

 

حسن سادین افزود: «تفسیر نفحات الرحمن و مجموعه جامع الرواه» از تازه‌ترین آثاری است که از سوی این مؤسسه در نمایشگاه کتاب امسال ارائه شده است.

 

وی گفت: از دیگرکتاب‌هایی که در «بوستان کتاب» برای مخاطبان عرضه شده کتاب «حجر بن عدی» نوشته حجت اسلام جواد محدثی است که این روزها مشتاقان و دوستداران پیامبر صلی الله علیه و آله برای گرفتن آن به غرفه ما مراجعه می‌کنند.

 

وی در رابطه با تقسیط کتاب از سوی این مؤسسه بیان کرد: با وجود گرانی کاغذ و افزایش قیمت کتاب، امسال از سوی «بوستان کتاب» تقسیط کتاب تا سقف 400 هزار تومان برای طلاب حوزه‌های قم، اصفهان و مشهد مقدس در نظر گرفته شده است.

 

سادین اظهار کرد: «بوستان کتاب» از آغاز فعالیت خود تا به امروز 29 بار به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شده و 340 عنوان از کتابهای منتشرشده در این مؤسسه، برگزیده جشنواره‌های مختلف بوده اند.

 

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تا 21 اردیبهشت ماه در مصلای امام‌خمینی رحمةالله‌علیه برپاست./992/د102/ق

ارسال نظرات