۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۱۶۵۰۴۵
در پنجیمن روز نمایشگاه بین المللی کتاب؛

از چهار اثر مرکز پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور مدیر پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی و معاون فرهنگی شهرداری تهران از چهار اثر مرکز پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی رونمایی شد.
دانشگاه علوم اسلامي رضوي
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دقایقی پیش با حضور حجت الاسلام علی جلائیان، مدیر پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی و خوراکیان معاون فرهنگی شهرداری تهران، از 4 اثر مرکز پژوهش های دانشگاه علوم اسلامی رضوی  در غرفه انتشارات آستان قدس رضوی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رونمایی شد.
در این آیین از 4 اثر این مرکز پژوهشی  که در سال  92 به چاپ رسیده است، در حوزه های مختلف علوم حدیث، قرآن شناسی، نبوت و سبک زندگی (الگوی مصرف) رونمایی و به جامعه حوزوی و دانشگاهی کشور ارائه شد.
"آسیب شناسی فهم حدیث" اثر حجت الاسلام سید علی دلبری، "زیباشناسی قرآن از نگاه بدیع" اثر حجت الاسلام حسن خرقانی، "خاتمیت و پرسش های نو"، نوشته حجت الاسلام اسحاق عارفی و مظفری، "مصرف صحیح از نگاه اسلام"  نوشته حجج اسلام  جواد ایروانی و علی جلائیان عناوین 4 کتابی بود که در این آیین از آن ها رونمایی شد.
گفتنی است بخش پژوهش این مرکز که یک مجموعه حوزوی ـ دانشگاهی  با اصالت حوزوی است، تاکنون 76 کتاب به جامعه علمی و دینی کشور ارائه کرده است و آثار این مرکز در جشنواره های مختلف کتاب از جمله کتاب سال حوزه و جشنواره های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حائز رتبه های برتر شده است. / 959/پ202/ق
ارسال نظرات