۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۶۵۲۲۳
عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

نبش قبر صحابی پیامبر احساسات علمای اهل‎ تسنن را جریحه‎دار کرد

خبر گزاری رسا ـ عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان، نبش قبر حجر بن عدی را به شدت محکوم کرد و گفت: نبش قبر صحابی پیامبر(ص) احساسات علمای اهل تسنن را جریحه دار کرد.
حجت الاسلام عقيل حسين خان

 

حجت الاسلام عقیل حسین خان، عضو مجلس وحدت مسلمین پاکستان در مشھد مقدس در گفت‎وگو با خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، نبش قبر حجر بن عدی، صحابی پیامبر اکرم(ص) را به شدت محکوم کرد.

 

وی این جنایت را خلاف آموزه های اسلامی و انسانی بیان کرد و گفت: گروہ ھای تکفیری با نام اسلام به توطئه چینی علیه دین و تخریب وجه اسلام می پردازند.


حجت الاسلم حسین خان، عاملان این اقدام را مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی خواند و افزود: این افراد حتی به پیامبر اکرم(ص) نیز احترامی قائل نیستند و اگر به قدرت برسند بارگاه ملکوتی حضرت محمد(ص) را هم ویران می کنند.


این روحانی پاکستانی با اشارہ به این که توهین به ارزشهای اسلامی از برنامه های اصلی استکبار جهانی است، خاطر نشان ساخت:نبش قبر صحابی بزرگ پیامبر اسلام(ص)، جناب حجر بن عدی در راستای تحقق اھداف استکباری آمریکا و اسرائیل است.


وی از محکومیت شدید این جنایت از سوی علمای اهل تسنن یاد کرد و ادامه داد: تخریب مرقد حجر بن عدی احساسات مردم و علمای اھل سنت پاکستان را جریحه دار کردہ است.


حجت الاسلام حسین خان تأکید کرد: فقط علمای تکفیری وهابی از این جنایت خشنود هستند. آنان از ترس واکنش مسلمانان سکوت کرده اند./988/ب911/د

ارسال نظرات