۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۶۵۴۸۰
اندیشمند شیعه مصر:

آبرویی برای حامیان تروریسم در سوریه نمانده است

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان شیعه مصر با تأکید بر این که حمله جنگنده های صهیونیستی به سوریه با هدف احیای مجدد تروریست‎ها صورت گرفته است، گفت: آبرویی برای حامیان تروریسم در سوریه نمانده است.
احمد راسم النفيس از انديشمندان شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس از اندیشمندان شیعه مصر در مطلبی که در سایت اینترنتی وی منشر شد حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را تلاشی برای احیای مجدد تروریست‎های تضعیف شده در این کشور توصیف کرد.

 

وی نوشت: حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه واقعیتهای جنگ جهانی علیه سوریه و کشورهای شرکت کننده نظیر آمریکا، فرانسه، ترکیه، قطر و رژیم صهیونیستی را آشکار ساخت.

 

النفیس افزود: مخالفان سوری به بهانه این که این کشور از سوی نظامی ناکارآمد اشغال شده است هیچ عکس العملی در قبال این حمله نشان نداند تا اوج بی غیرتی ملی و اسلامی خود را نشان دهند. گرچه آنان از این حمله کاملا آگاه بودند.

 

این اندیشمند مصری با اشاره به تضعیف شدید گروه های تروریستی در سوریه، تصریح کرد: گروه های مسلح با حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، ترکیه، قطر و عربستان توانستند به مدت 2 سال در این کشور بجنگند، ولی هم اکنون با شکستهای نظامی و معنوی بزرگی مواجه شده و مصالح آمریکا و اسرائیل در معرض خطر قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: در این شرایط بود که آمریکا به بهانه استفاده نظام بشار اسد از سلاح شیمیایی از دخالت نظامی در این کشور یاد کرد و جنگنده های صهیونیستی نیز به سوریه حمله کردند تا از فروپاشی کامل گروه های مسلح جلوگیری شود.

 

النفیس با اشاره به روشن شدن ارتباط تروریستهای سوری با رژیم صهیونیستی و آمریکا، اظهار داشت: حامیان تروریسم در سوریه با علنی شدن ارتباط این گروه ها با صهیونیسم جهانی دیگر آبرویی ندارند. هم اکنون همه فهمیده اند که بازماندگان بنی امیه به عنوان نماینده صهیونیسم در جهان اسلام فعالیت می کنند./980/ب902/د

ارسال نظرات