۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۶۵۹۸۲
خبرگزاری آلمان تأکید کرد؛

انتخابات آینده سیاست خارجی ایران را تغییر نمی‌دهد

خبرگزاری رسا ـ خبرگزاری آلمان اعلام کرد با وجود تحریم‌ها و در آستانه انتخابات، هیچ تغییری در سیاست‌های ایران دیده نمی‌شود.
انتخ

 

به گزارش خبرگزاری رسا، خبرگزاری آلمان نوشت: شواهد حاکی از این است که بعد از انتخابات هم در مسائل مهمی همچون دعوای اتمی و بحران خاورمیانه، هیچ تغییری در سیاست‌های جمهوری اسلامی مشاهده نخواهد شد.

 

این رسانه آلمانی در گزارش خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص ویژگی‌های اصلی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری و اهمیت این جایگاه اشاره کرده و نوشت: رهبر ایران هم تاکید کرده است که نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید با توجه به توان و قابلیت‌های خود وارد این عرصه شوند.

 

به اعتقاد این خبرگزاری، باور نظام سیاسی ایران این است که شمار زیاد نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری نشان از دموکراسی در کشور دارد اما بسیاری از منتقدان، دیدگاه دیگری در این رابطه دارند.

 

این خبرگزاری ادامه داد: با این شرایط در مورد سیاست هسته‌ای ایران انتظار هیچ تغییری وجود ندارد، حمایت از سوریه همچنان ادامه خواهد داشت و اسرائیل و آمریکا نیز همچنان دو دشمن دیرینه ایران باقی می‌مانند. اکنون اظهارات نامزدها در زمینه سیاست خارجی شبیه یکدیگر است و هیچ تغییری دیده نمی‌شود./982/ب101/د

ارسال نظرات