۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۶۶۴۳۷
مسؤول بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

اتحاد شیعیان به شکست گروه‎های وهابی در انتخابات پاکستان منجر شد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، اتحاد شیعیان و اقلیتهای مذهبی را عامل شکست گروه های وهابی افراطی در انتخابات پارلمانی این کشور توصیف کرد.
حجت الاسلام سيد شفقت شيرازي مدير بين الملل مجلس وحدت مسلمين پاکستان

 

حجت الاسلام سید شفقت شیرازی مسؤول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا اظهار داشت: همه گروه های سیاسی و شهروندان شیعه و سنی باید در برابر گروه های وهابی ایستاده و از آنان حمایت نکنند.

 

 وی افزود: اتحاد نھادھای شیعه و گروہ ھای میانه رو تنھا راہ پیروزی و مقابله با گروہ ھای تکفیری وھابی در پاکستان است.


حجت الاسلام شیرازی، خبر حمایت اعضای مجلس وحدت مسلمین از گروه های وهابیت را کذب محض خواند و تصریح کرد: این مجلس برای شکست نامزدهای گروه های افراطی و وهابی برنامه های مختلفی داشت و همه توان خود را در این راه به کار گرفت.

 

مسؤول امور بین الملل مجلس وحدت مسلمین اظهار داشت: نامزدھای انتخاباتی مجلس وحدت مسلمین پاکستان با حزب تحریک انصاف متحد شده و در مناطق کویته، لاهور و ملتان به نفع این حزب کناره گیری کردند.

 

وی تأکید کرد: بسیاری از علما و سازمان های اهل تسنن نیز از نامزدهای مجلس وحدت مسلمین حمایت کرده اند.

 

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به این که مخالفت با استکبار جهانی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و گروه های تکفیری از اولویتهای مجلس وحدت مسلمین است، خاطر نشان ساخت: پارلمان آینده از نفوذ گروه های افراطی وهابی خالی خواهد بود.

 

وی در پایان از حمایت مردم از نامزدهای مجلس وحدت مسلمین تقدیر و تشکر کرد./988/ب911/د

ارسال نظرات