۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۶۶۷۰۷

آزادی تبلیغ وهابیت سبب هرج و مرج در پاکستان شده است

خبرگزاری رسا ـ رھبر شیعیان پاکستان، آزادی ترویج وهابیت و عدم محاکمه عاملان انفجارهای تروریستی را عامل آشوب و تنش در این کشور توصف کرد.
سيد ساجد نقوي رهبر شيعيان پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ساجد نقوی رھبر شیعیان و رییس مجمع اسلامی پاکستان، با ارسال نامه ای به نواز شریف رییس حزب مسلم لیگ(ن)، پیروزی این حزب در انتخابات پارلمانی را تبریک گفت.

 

در این نامه آمده است: برقراری ثبات و امنیت در سراسر کشور، حفظ جان و احترام به حقوق شھروندی اقلیتھای مذھبی خصوصا شیعیان این کشور و عدم ارتباط با قدرتھای استکباری و افراطی، موجب آرامش در سراسر پاکستان خواھد شد.

 

رھبر شیعیان پاکستان با بیان این که آمریکا، رژیم صهیونیستی و بعضی از دولت ھای عربی با حمایت مالی و فکری گروھک افراطی وھابی عامل ناامنی در پاکستان هستند، تاکید کرد: استکبار با سیاست توطئه گرانه و ترویج اختلافات مذھبی قصد تضعیف ملتھای مسلمان را دارد.

 

وی افزود: عدم محاکمه عاملان انفجارھا در پاکستان و آزادی ملاھای وھابی در ترویج افکار تکفیری، امنیت کشور را به ھرج و مرج کشیدہ است.

 

حجت الاسلام نقوی خاطر نشان ساخت: دولت پاکستان به عنوان دولت اسلامی باید پیام صلح و آشتی را با حمایت از مستضعفان جھان و مردم مظلوم فلسطین/ب902/د/988

ارسال نظرات