۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۶۷۱۰۸
اندیشمند شیعه مصر:

نبش قبر صحابی پیامبر اعتقادات پوچ وهابیت را رسوا ساخت

خبرگزاری رسا ـ یکی از اندیشمندان شیعه مصر با بیان این که وهابی ها همواره با ادعای واهی توهین به صحابه به دشمنی و تکفیر شیعیان می پردازند، نبش قبر حجر بن عدی را نشان دهنده بطلان ادعا و اعتقاد آنان توصیف کرد
احمد راسم النفيس انديشمند شيعه مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، احمد راسم النفیس از اندیشمندان شیعه مصر در مطلبی که در سایت اینترنتی وی منتشر شد نبش قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر اکرم(ص) به دست تروریستها در سوریه را جنایتی بزرگ علیه دین و بشریت توصیف کرد.

 

وی نوشت: در حالی که وهابی‎ها شیعیان را به بهانه واهی توهین به صحابه مورد حمله قرار داده و آنان را تکفیر می کردند، جمعی از پیروان این گروه تکفیری به نبش قبر صحابی جلیل القدر پیامبر(ص) پرداختند.

 

النفیس از سکوت برخی مسلمانان در قبال این جنایت به شدت انتقاد کرد و افزود: آن افراد زبان درازی که همواره بدون تعقل و بصیرت سخن می گفتند هم اکنون سکوت کاملی اختیار کرده تا به همگان ثابت شود که آنان از دین و ارزش به دور هستند و از دین تنها برای اهداف خود بهره می گیرند.

 

این اندیشمند شیعه مصری تأکید کرد: تخریب ضریح و گنبد از سوی این افراد می توانست با ادعاهای پوچ و تهی آنان مبنی بر توحید و عقیده منطبق باشد، اما نبش قبر این صحابی مجاهد همه این ادعا را باطل ساخت.

 

وی با اشاره به این که عاملان این جنایت ادامه دهنده راه امویان هستند، اظهار داشت: حجر بن عدی به دلیل وفاداری به امام علی(ع) و ایستادگی در برابر لعن ایشان به شهادت رسید و هم اکنون نیز شاهد آن هستیم که پیروان خاندان اموی مخالف اهل بیت(ع) قبر وی را تخریب می کنند.

 

احمد النفیس خاطر نشان ساخت: آیا می توان ادعای دوستداری پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) از سوی وهابی ها را باور کرد./980/ب902/د

ارسال نظرات