۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۱۶۷۴۶۷

تظاهرات سراسری شیعیان پاکستان در اعتراض به توهین وهابیت به مقدسات

خبرگزاری رسا ـ شیعیان پاکستان در اعتراض به توهین گروه‎های وهابی به مقدسات اسلامی در سراسر این کشور تظاهرات کردند.
تظاھرات در پاکستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیعیان پاکستان، روز گذشته به فراخوان مجلس وحدت مسلمین پاکستان، تظاهرات گسترده ای را در اعتراض به هتک حرمت حجر بن عدی از صحابی جلیل القدر پیامبر اکرم(ص) و به آتش کشیدن بارگاه جعفر بن طیار برگزار کردند.


تظاھرکنندگان خشمگین با حمل پلاکارد و شعار «مرگ بر استکبار جهانی»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر تروریسم وهابی» جنایتهای وهابیت علیه مقدسات اسلامی را محکوم کردند.


سید سجاد اکبر زیدی عضو فعال مجلس وحدت مسلمین در تظاهراتی که در کراچی برگزار شد، گفت: توھین به مقدسات اسلامی و تخریب مرقد دو تن از بزرگان دین اسلام احساسات مسلمانان جھان را جریحه دار کردہ است.


زیدی با بیان این که مخالفان سوری به نام جھاد اسلامی به جنایت وحشیانه می پردازند، تأکید کرد: اقداماتی نظیر خوردن قلب سرباز سوری با آموزه های دینی همخوانی ندارد.

 

وی افزود: اگر آنان به دین اسلامی پایبند بودند با رؤیت جسم سالم صحابی پیامبر(ص) به بزرگی وی ایمان آوردہ و اعتقادات خود را اصلاح می کردند.


عضو مجلس وحدت مسلمین از ملتھای مسلمان جھان خواست با ھوشیاری در برابر فعالیتهای تروریستی گروه های افراطی و توهین کنندگان به صحابه پیامبر اکرم(ص) ایستادگی کنند./998/ب902/د

ارسال نظرات