۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۱۶۸۱۷۰
دبیرکل الوفاق بحرین:

تظاهرات روز جمعه جواب دندان‎شکنی به آل‎خلیفه است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تظاهرات صدها هزار نفری انقلابیان در روز جمعه را جواب دندان شکنی به یورش مزدروان آل‎خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم عنوان کرد.
شيخ علي سلمان دبيرکل جمعيت الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین شب گذشته در مصاحبه با صدای روسیه، موضوع یورش نیروهای رژیم آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را مورد بررسی قرار داد و گفت: تظاهرات روز جمعه آینده یکی از مهمترین و پرشورترین تظاهرات خواهد بود. در این حادثه مهم از ملت انقلابی توقع می‎رود که مشارکت حداکثری داشته باشند.

 

وی به ضرورت فشار بیشتر انقلابیان به رژیم آل خلیفه اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: ما در حال بررسی فشار بیشتر بر نظام آل خلیفه به منظور تمکین آنان به خواسته‎های ملت انقلابی هستیم.

 

حجت الاسلام علی سلمان بیان داشت: تظاهرات صدها هزار نفری در شهر کوچکی که 600هزار تن جمعیت دارد، می‎تواند جواب دندان شکنی به تعرضان رژیم آل خلیفه به منزل علما و بازداشت آنان باشد.

 

وی تعرض به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم را در سایه حمله‎های بی امان رژیم آل خلیفه به بیش از 350منزل در یک ماه و نیم و همچنین بازداشت 400 انقلابی دانست و اظهار داشت: سکوت جوامع بین المللی و حقوق بشر در قبال جنایت‎های رژیم آل خلیفه تاسف بار است.

 

دبیرکل جمعیت الوفاق تصریح کرد: نظام حاکم بحرین توان رساندن بحرین به ثبات سیاسی و اقتصادی ندارد و این قضیه از سال‎ها قبل از آغاز انقلاب به وضوح مشخص بود.

 

وی سیاسیت نظام حاکم  را ادامه دهنده استبداد دانست و تاکید کرد که این رژیم آل خلیفه حقوق طبیعی ملت انقلابی بحرین را نادیده گرفته است ولی مردم همچنان بر مطالبات خود پافشاری خواهند کرد.

 

این عالم بحرینی در پایان، روسیه را کشور محوری و تاثیر گزار در سیاسیت‎های منطقه توصیف کرد و گفت: روسیه می‎تواند با بازی تاثیر گزار در بحرین، بحران سیاسی را بین رزیم و ملت انقلابی را حل و فصل کند./994/ب902/د

ارسال نظرات