۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۱۶۸۶۱۹
رییس شورای اتحاد اسلامی پاکستان:

اوباما بزرگ‎ترین جنایتکار جنگی است

خبرگزاری رسا ـ رییس شواری اتحاد اسلامی پاکستان در واکنش به کشتار مردم بی‎گناہ این کشور بوسیله بھپادھای آمریکایی گفت: اوباما بزرگترین عامل جنایات جنگی است.
صاحبزادہ حامد رضا، رييس شوراي اتحاد علماي پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، صاحبزادہ حامد رضا رییس شورای اتحاد اسلامی در اجتماع اعضای شورای اتحاد اسلامی در شھر لاھور پاکستان حمله ھواپیماھای بدون سرنشین آمریکایی در مناطق مختلف پاکستان را به شدت محکوم کرد و اوباما رییس جمھور ایالت متحدہ آمریکا را بزرگترین عامل جنایات جنگی در پاکستان معرفی کرد.


صاحبزادہ تقلب و بی لیاقتی کمیسیون انتخابات در برگزاری انتخابات این کشور را مورد انتقاد قرار داد و گفت: وفاداری به غرب و استکبار جھانی توانست 124 صندلی پارلمانی را برای حزب پیروز در پاکستان اختصاص دھد.


وی حاکمیت راھزنان در لباس رھبران پاکستان را موجب کاھش رشد اقتصاد و امنیت کشور دانست و تأکید کرد: اتحاد ملی و حزبی تنھا عامل نجات پاکستان و خنثی کنندہ فتنه مسلکی و مذھی در این کشور است.


رییس شورای اتحاد اسلامی پاکستان با بیان این که کمیسیون انتخابات نتوانست انتظارات مردم پاکستان را برآوردہ کند، ابراز داشت: پیروزی حزب حاکم بنا بر توافقات صورت گرفته در ریاض، لندن و بروکسل صورت گرفت./988/ب902/د

ارسال نظرات