۰۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۶۸۹۴۷

تشریف فرمایی علمای شیعه و سنی لبنان به زیارت حرم امام حسین

خبرگزاری رسا ـ جمعی از علمای شیعه و سنی عضو مجمع علمای مسلمان لبنان، روز گذشته به زیارت حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) مشرف شدند.
تشريف فرمايي شماري از علماي اهل سنت و شيعيان لبنان به زيارت امام حسين (ع)

 

به گزارش خبرگزاری رسا، بارگاه مطهر اباعبدالله الحسین (ع) روز گذشته شاهد حضور شماری از اعضای مجمع علمای مسلمان لبنان متشکل از علمای اهل سنت و شیعیان این کشور بود.

 

شیخ غازی حمیمی، عضو شورای مرکزی جمعیت علمای مسلمان لبنان با ابراز خرسندی از زیارت بارگاه خامس آل عبا (ع) عنوان کرد: امروز در خلال زیارت بارگاه سرور آزادگان با فعالیت‌های مختلف آستان مقدس امام حسین (ع) آشنا شدیم.

 

وی تاکید کرد که اهل بیت(ع) برای همه مسلمانان از جایگاه بالایی برخوردار هستند و مسلمانان به واسطه ارتباط با عترت گرانقدر رسول اکرم (ص) به خداوند متعال نزدیک تر می‌شود.

 

این عضو ارشد جمعیت علمای مسلمان لبنان خاطرنشان کرد: گروهی که از طرف مجمع علمای مسلمان به عراق سفر کرده است متشکل از علمای اهل سنت و شیعیان این کشور است.

 

وی افزود: این سفر در راستای تقویت وحدت اسلامی و یکپارچگی امت اسلامی صورت گرفت.

 

حمیمی با اشاره به اهداف تقریبی جمعیت علمای مسلمان لبنان گفت: ما به واسطه این سفر می‌خواهیم پیام ملت لبنان را که توانست فتنه‌های طایفه‌ای بسیاری را خنثی کند به گوش سایر مسلمانان جهان برسانیم./983/ب902/د

ارسال نظرات