۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۱۷۰۶۴۹

تلخیص بدایة الحکمة به صورت پرسش و پاسخ منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مؤلف و پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان گفت: این کتاب که درون مایه فلسفی دارد، برای استفاده دانشجویان و طلاب تألیف شده است.
کتاب

 

حجت الاسلام ابوالقاسم صالحی،  مؤلف و پژوهشگر حوزه علمیه اصفهان، و مؤلف کتاب « وصالة الحکمة، تلخیص بدایة الحکمة به صورت پرسش و پاسخ»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان گفت: این کتاب که درون مایه فلسفی دارد، برای استفاده دانشجویان و طلاب تألیف شده است.

 

وی افزود: در این کتاب، تمام سؤالات امتحانی طلاب، از وقتی که بدایه الحکمة مورد آزمون قرار گرفته، تا زمان انتشار کتاب آورده شده است که به نوعی می توان گفت حل‌المسائل درس بدایه الحکمة می‌باشد.

 

حجت الاسلام صالحی همچنین ابراز داشت: من خودم علاقه زیادی به فلسفه داشتم و وقتی بدایة را خواندم و امتحان دادم، متوجه شدم که می‌شود تمام مباحث یک صفحه را در یک جمله و یک سوال خلاصه نمود، زیرا فهم این درس به صورت پرسش و پاسخ بسیار راحت‌تر خواهد بود.

 

این مؤلف جوان حوزه علمیه اصفهان در ادامه بیان داشت: چاپ این کتاب حدود شش ماه به طول انجامید و از سوی انتشارات خاتم‌الانبیا به چاپ رسید.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر در سدد تألیف سه کتاب دیگر با عناوین ذیل هستم که عبارتند از: ترجمه عربی «عزای کربلا» و شرح حال افرادی که در صحن حضرت امام حسین علیه السلام مدفون می‌باشند، «ذکر دعا» که یک‌ سری ادعیه با توجه به اشاره احادیث به این ادعیه است و «رسالة الحکمة»، که خلاصه نموداری ادبیات عرب است و حدود 8 ماه دیگر به چاپ خواهد رسید.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر در حال ترجمه کتاب پیرامون ادعیه‌ توصیه شده هستم./939/ت302/ق

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
میرحسین
Afghanistan
۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲
برنامه خوبی است
0
0