۲۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۱۷۱۳۲۸

استقبال کشورهای غیر عربی از پویانمایی «داستان زنان در قرآن»

خبرگزاری رسا ـ مجموعه پویانمایی «داستان زنان در قرآن» با استقبال بسیاری از کشورهای غیر عربی برای دوبله این سریال و پخش آن از شبکه‌های ماهواره‌ای خود مواجه شده است.
قرآن کريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «الامارات الیوم»، مجموعه پویانمایی «داستان زنان در قرآن» که به کوشش شرکت مصری «الصباح» به زبان عربی تولید شده، با استقبال بسیاری از کشورهای غیر عربی برای دوبله این سریال و پخش آن از شبکه‌های ماهواره‌ای خود مواجه شده است.

 

این سریال کارتونی قرآنی قرار است از رسانه‌های کشورهای مالزی، قزاقستان، برونئی، تلویزیون دولتی اندونزی، شبکه ماهواره‌ای «مشفره» ویژه اقلیت‌های مسلمان در ایتالیا و شبکه ماهواره‌ای «TRT» ترکیه پخش شود.

 

شبکه ماهواره‌ای ابوظبی، شبکه الجزیره کودکان، شبکه ماهواره‌ای «المستقبل» لبنان، تلویزیون اردن، فلسطین، تونس، الجزایر، بحرین و همچنین شبکه ماهواره‌ای الظفره و السومریه عراق نیز از رسانه‌های عربی پخش‌کننده این سریال پویانمایی هستند.

 

داستان زنان در قرآن در راستای سلسله سریال‌های «داستان‌های قرآنی»، «داستان‌های حیوانات در قرآن» و «داستان‌های انسان در قرآن» در مصر تولید شده و طی ماه رمضان سال‌های گذشته به روی آنتن رفته است.

 

یحیی الفخرانی، هند صبری ودره، سوسن بدر، فیدرا وریهام عبدالغفور، ماجد الکدوانی، لقاء سویدان، لیلی طاهر، دالیا مصطفی، نهال عنبر، غسان مطر و سامی مغاوری در مجموعه پویانمایی داستان زنان در قرآن، به جای بازیگران این مجموعه صحبت می‌کنند./994/ب102/د

ارسال نظرات