۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۷۱۵۰۰
به پیشنهاد شورای اهل‎تسنن؛

تظاهرات روز بیداری ملت در پاکستان برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ شورای اهل تسنن پاکستان، فردا(جمعه) را روز بیداری ملت نامید و از شهروندان این کشور خواست در راهپیمایی حمایت از مسلمانان میانمار و محکومیت تجاوز بهپادهای آمریکا به پاکستان شرکت کنند.
شوراي اھلسنت پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اھل تسنن پاکستان با صدور بیانیه ای، فردا را «روز بیداری ملت» نامگذاری کرد و از شهروندان این کشور خواست در راهپیمایی حمایت از مسلمانان میانمار و محکومیت حمله هواپیماهای آمریکا به مناطق مرزی پاکستان شرکت کنند.

 

در این بیانیه آمده است: از ملت مسلمان پاکستان می خواهیم روز جمعه در این راهپیمایی شرکت کرده و کشتار مسلمانان بی گناه در میانمار و حمله بهپادهای آمریکا به مناطق مرزی پاکستارن را محکوم کنند.

 

نعیم الحق رضا سخنگوی شورای اھل سنت پاکستان با اشارہ به برنامه ھای روز جمعه این ھفته در سراسر پاکستان تاکید کرد: خطبا و ائمه جمعه و جماعت مساجد در این راهپیمایی درباره تأثیر بیداری ملت‎ها به ویژه ملت پاکستان سخنرانی می کنند.

 

وی افزود: مسلمانان پاکستان پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در تظاھرات ضد استکبار با مسلمانان ستمدیده میانمار و مناطق مرزی پاکستان ابراز همدردی کرده و انزجار خود را از جنایت آمریکا و دولت میانمار اعلام می کنند.

 

نعیم الحق رضا سکوت دولت ھای اسلامی و عربی و همچنین سازمان کنفرانس اسلامی در خصوص کشتار مسلمانان میانمار را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: پاکستان به عنوان کشوری مسلمان، مشکلات مسلمانان میانمار را در سازمان ملل مطرح کند./988/ب902/د

ارسال نظرات